Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hotel Pointe Isabelle i Chamokryss
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="emma200" data-source="post: 86014" data-attributes="member: 43827"><p>jag var i chamonix förra året vecka 7, helt grymt. perfekt väder sol varje dag härliga åk. dock bodde jag och mina kompisar i chamonix sud bland typ alla andra svenksar, maeva eller nåt tror jag det hette men det var via lion alpin. det kan jag rekommendera. lion var väldigt bra, missa inte barrundan bara, den e fin den. vill ni träffa svenskar gå till south bar. jävligt skoj!!! ha gött!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="emma200, post: 86014, member: 43827"] jag var i chamonix förra året vecka 7, helt grymt. perfekt väder sol varje dag härliga åk. dock bodde jag och mina kompisar i chamonix sud bland typ alla andra svenksar, maeva eller nåt tror jag det hette men det var via lion alpin. det kan jag rekommendera. lion var väldigt bra, missa inte barrundan bara, den e fin den. vill ni träffa svenskar gå till south bar. jävligt skoj!!! ha gött!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hotel Pointe Isabelle i Chamokryss
Tillbaka
Topp