Hotel Pointe Isabelle i Chamokryss

Kalleman

Ny medlem
Jag och ett gäng göteborgare skall ner och åka lite vecka 7. Vi ska bo på hotell pointe isabelle med lion alpin. Är det någon som har erfarenhet av det hotellet eller den resebyrån??

//

hotellet vet jag inte så m,ycket om mer än att läget e schyst! Lion Alpin däremot e grymma.. Personalen förra året iallfall!!!!

Jobbade på Hotel Pointe Isabelle säsongen 2003, trevliga ägare och god frukost, iaf var den det när det var jag som fixade den. En varning för rummen som har matchande gardiner tapeter och sängöverkast i hemska färger som kan framkalla visst illamående om man inte är ett stort fan av senapsgult eller andra knasfärkombinationer.
Annars som vilket franskt hotell som helst, heltäckningsmattor och tapeter likaså. Bra läge mitt emot McDonalds. Inget lajbans hotell men man ska ju bara sova där.
Hälsa Madame och Monsieur Lee från mig!

jag var i chamonix förra året vecka 7, helt grymt. perfekt väder sol varje dag härliga åk. dock bodde jag och mina kompisar i chamonix sud bland typ alla andra svenksar, maeva eller nåt tror jag det hette men det var via lion alpin. det kan jag rekommendera. lion var väldigt bra, missa inte barrundan bara, den e fin den. vill ni träffa svenskar gå till south bar. jävligt skoj!!! ha gött!!!

Tillbaka
Topp