Hs Media [Hela Filmen] Skidzofanatic

superunknown

Ny medlem
Hej

Nu är hela filmen här
Den första filmen från Hs Media

24min lång
visst, lite lång. något vi är medvetna om

Ni tjänar sjukt mycket på att ladda ner den istället för att se den direkt,
bildkvaliten, ljudkvaliten och allt blir mycket bättre + att ni inte behöver ladda om ifall ni vill se den igen:D
Vill ni veta vad låtarna heter kolla min profil

http://files.filefront.com/Hs_Media___Skidzofanaticwmv/;7361903;/fileinfo.html

Kommentera gärna:D

ENJOY

Senast ändrad:
ska ladda ner återkommer med kommentarer om en timme då den säger att den ska vara färdig nerladdad =)
edit: nu har ja sett filmen å den va najs, riktigt grymt redigerat.

Senast ändrad:
aeriksson sa:
REdigerat i? After effect? Nice film iaf :)
ser ut som vegas...after effects är ett program man gör effekter i, inte redigerar filmer :)
det skulle altså isf vara adobe premiere pro, men det ser ut som vegas..

riktigt fin film faktiskt, en av dom bättre amatörfilmerna här på freeride.
Fint redigerat och fin åkning!

Senast redigerad av en moderator:
nu ere så här grabbar, ska ni göra en film så behöver ni inte göra den så förebannat lång! Ta istället de bästa klippen och få en lite kortare film. Satsa på kvalité, inte kvantitet!
minska på slowmotion grejerna också, och introt var way to long.
orkade knappt kolla klart på hela filmen.

/PPPP

peteer: vi tyckte bara de skulle va kul att göra en lite längre film i år.:D
det blir ju en kort till Freeride video awards iaf

Senast ändrad:
efter den grymt välgjorda trailern så ser jag framemot filmen! kommer med kritik (om det nu är möjligt dvs) och kommentarer senare! fred.

*edit: asbra film! gillar edit starkt! känns genomtänkt med filmning och redigering, en sak som jag störde mig lite på dock var att vissa klipp hade widescreen, och vissa inte. Försök hålla er till samma på allt. Bara en liten smaksak men det är något som jag iaf stör mig på :D sen tyckte jag att ni överanvände light rays en aning, men det spelar ingen roll. annars inget att klaga på, perfekt! 5/5 helt klart. grym åkning också. Ska bli kul att se era kommande filmer.

Fred.

Senast ändrad:
sbn sa:
efter den grymt välgjorda trailern så ser jag framemot filmen! kommer med kritik (om det nu är möjligt dvs) och kommentarer senare! fred.

*edit: asbra film! gillar edit starkt! känns genomtänkt med filmning och redigering, en sak som jag störde mig lite på dock var att vissa klipp hade widescreen, och vissa inte. Försök hålla er till samma på allt. Bara en liten smaksak men det är något som jag iaf stör mig på :D sen tyckte jag att ni överanvände light rays en aning, men det spelar ingen roll. annars inget att klaga på, perfekt! 5/5 helt klart. grym åkning också. Ska bli kul att se era kommande filmer.

Fred.
kan faktiskt inget annat än att hålla med dig. anledningen till blandningen av 4:3 och 16:9 var för att 4:3 kameran har fisheye, men inte 16:9 kameran som är min.:D

mmm känns lite trailer aktig i början... å den är påtok för lång btw.. som sagt.. ta ut de bästa å korta ner den

filmen är nog lite lång, det kan bli jobbigt att titta på hela så försök kanske att dela upp det i 2 filmer eller bara inte använda allt material BTW i början av filmen känns det mest som en trailer

Senast ändrad:
Schysst film:D spec när han gjorde b-flip och knäckte skidann:P:D

Grym redigering också:D

lite fladdrigt i början, lite överarbetat och vissa stilbrott i redigeringen, men annars toppen!

grymt jobbat grabbar. synd på vädret :/.. men de e inget ni kan göra åt.

riktigt soft redigerat..

ha de beuty

/CC

Tillbaka
Topp