Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hur är Oakley Black Prizm Clear?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zerode" data-source="post: 1296003" data-attributes="member: 145112"><p>Black Prizm Clear står för att det är en svart båge till linsen, köper man en vit så blir det uppenbart White Prizm...</p><p>Nog om det</p><p>Jag kör Prizm Clear varianten ibland, i November December och januari kan det vara dagar då det är läge för dem, har testat en del annat men Clear linsen är det bästa jag provat för riktigt dålig sikt. </p><p>Vet fler som kör med dem långt in på säsongen med då det är dåligt väder, så det är en lins som funkar även när det blir ljusare dagar. </p><p></p><p>Jag använder dem inte så mycket, men är glad att ha dem då det är kass sikt ute, så kan nog rekommendera dem om du har möjlighet att åka vid dåliga förhållanden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zerode, post: 1296003, member: 145112"] Black Prizm Clear står för att det är en svart båge till linsen, köper man en vit så blir det uppenbart White Prizm... Nog om det Jag kör Prizm Clear varianten ibland, i November December och januari kan det vara dagar då det är läge för dem, har testat en del annat men Clear linsen är det bästa jag provat för riktigt dålig sikt. Vet fler som kör med dem långt in på säsongen med då det är dåligt väder, så det är en lins som funkar även när det blir ljusare dagar. Jag använder dem inte så mycket, men är glad att ha dem då det är kass sikt ute, så kan nog rekommendera dem om du har möjlighet att åka vid dåliga förhållanden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hur är Oakley Black Prizm Clear?
Tillbaka
Topp