Christozzz
Aktiv medlem
Hur är Oakley Black Prizm Clear?
Någon som använder Oakleys black prizm clear? Är ute efter något som passar svenska mulna dagar dec-feb.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Använder främst Clear till kvällsåkning. Föredrar deras Hi Pink vid mulna dagar och flatljus då det kan bli för ljust med Clear, enligt mig.Någon som använder Oakleys black prizm clear? Är ute efter något som passar svenska mulna dagar dec-feb.
Fick inte med mig mina vanliga goggels i veckan utan fick köra med Hi Pink även i strålande solsken á la Åre i början av februari. Fungerade hur fint som helst, så dec - feb fungerar de som allround.Använder främst Clear till kvällsåkning. Föredrar deras Hi Pink vid mulna dagar och flatljus då det kan bli för ljust med Clear, enligt mig.
Gott, kanske är ett bättre alternativ. Men skulle du även en mulen eftermiddag i början av januari när solen vänt neråt föredra Hi Pink?Använder främst Clear till kvällsåkning. Föredrar deras Hi Pink vid mulna dagar och flatljus då det kan bli för ljust med Clear, enligt mig.
Har inte testat båda men Hi Pink fungerar så bra det går tycker jag. Finns där inga kontraster att förstärka till och börja med så är det inte mycket att göra.Gott, kanske är ett bättre alternativ. Men skulle du även en mulen eftermiddag i början av januari när solen vänt neråt föredra Hi Pink?
Jag har denna säsong bara möjlighet att åka skidor en enda vecka så då tänker jag åka skidor från morgon till kväll oavsett väder och sikt!…så kan nog rekommendera dem om du har möjlighet att åka vid dåliga förhållanden.
En enda vecka! StackareJag har denna säsong bara möjlighet att åka skidor en enda vecka så då tänker jag åka skidor från morgon till kväll oavsett väder och sikt!![]()
Då lär det få bli många timmar på gymmet inför den veckan. Kan ju inte segna ihop dag tre som jag får känslan av att folk gör. Åtminstone brukar tisdagar och onsdagar vara härligt lugna. Dels har helgisarna åkt hem och dels så har hälften av veckisarna skaffat sig en välförtjänt träningsvärk efter att på måndagen ha åkt mer än vad en otränat kropp klarar att göra.Jag har denna säsong bara möjlighet att åka skidor en enda vecka så då tänker jag åka skidor från morgon till kväll oavsett väder och sikt!![]()
Då lär det få bli många timmar på gymmet inför den veckan. Kan ju inte segna ihop dag tre som jag får känslan av att folk gör. Åtminstone brukar tisdagar och onsdagar vara härligt lugna. Dels har helgisarna åkt hem och dels så har hälften av veckisarna skaffat sig en välförtjänt träningsvärk efter att på måndagen ha åkt mer än vad en otränat kropp klarar att göra.
Det var jag som sålde dom.
Dom gick iväg kvickare än fort.
Prizm Clear linsen ser lila ut utifrån men upplevs som närmast ofärgad på.
Ha de kids!
Kag har Prizm Clear och jag uppfattar dem definitivt som lila när man har på dem också. Därmed inte sagt att det är dåligt. Jag vill nog påstå att det är den bästa linsen man kan ha i svenska förhållnden. Jag har Oakleys gula också och jag tycker inte den släpper in lika mycket ljus.Det var jag som sålde dom.
Dom gick iväg kvickare än fort.
Prizm Clear linsen ser lila ut utifrån men upplevs som närmast ofärgad på.
Ha de kids!