Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur breda skidor ska jag köpa? Och till tjejen då?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lee-nus" data-source="post: 475473" data-attributes="member: 58561"><p>gotama går bort direkt tycker jag, den är för plankig. en överskattad skida.</p><p>dynastar xxl passar ju din kropp och dina preferenser ganska bra, men är inget vidare lekfull.</p><p>nordica blower är mjukare än ovanstående utan att vara för mjuk. gå på årets 193:a i så fall (som har platt tail till skillnad från fjolårets, blir därför ett par cm längre). åker själv på denna och tycker att den är grym. funkar bättre i pisten än i stort sett alla fetingar jag åkt på.</p><p>goodha har jag inga erfarenheter av, och rhino chaser vet jag för lite om för att uttala mig.</p><p>bäst vore förstås om ni kunde prova er runt. har dålig koll på nybörjarfetingar för tjejer, kanske nåt mjukt i stil med armadas grejer, eller nån k2-skida...</p><p></p><p>men som sagt, är ni osäkra så åk iväg och känn på grejerna och försök leta efter nåt som faller nära vad ni upplevt som bra!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lee-nus, post: 475473, member: 58561"] gotama går bort direkt tycker jag, den är för plankig. en överskattad skida. dynastar xxl passar ju din kropp och dina preferenser ganska bra, men är inget vidare lekfull. nordica blower är mjukare än ovanstående utan att vara för mjuk. gå på årets 193:a i så fall (som har platt tail till skillnad från fjolårets, blir därför ett par cm längre). åker själv på denna och tycker att den är grym. funkar bättre i pisten än i stort sett alla fetingar jag åkt på. goodha har jag inga erfarenheter av, och rhino chaser vet jag för lite om för att uttala mig. bäst vore förstås om ni kunde prova er runt. har dålig koll på nybörjarfetingar för tjejer, kanske nåt mjukt i stil med armadas grejer, eller nån k2-skida... men som sagt, är ni osäkra så åk iväg och känn på grejerna och försök leta efter nåt som faller nära vad ni upplevt som bra! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur breda skidor ska jag köpa? Och till tjejen då?
Tillbaka
Topp