Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur breda skidor ska jag köpa? Och till tjejen då?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lee-nus" data-source="post: 475584" data-attributes="member: 58561"><p>vänta lite nu... för det första uttalar jag mig bara om skidor jag åkt, vilket du alltså inte gör...? om du läser igenom det jag skrivit så förstår du säkert bättre. inte heller har jag skrivit att gotama är dålig, bara att jag inte tycker om den. tycke och smak spelar alltid in.</p><p>vidare förstår jag inte hur man kan rekommendera jj som är mjuuuk och czar som, som carled påpekar, inte görs längre än 182 cm. vi snackar om en kille som är 190/100, ska han trampa rakt igenom...? nej, några nudlar skulle jag verkligen inte rekommendera.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lee-nus, post: 475584, member: 58561"] vänta lite nu... för det första uttalar jag mig bara om skidor jag åkt, vilket du alltså inte gör...? om du läser igenom det jag skrivit så förstår du säkert bättre. inte heller har jag skrivit att gotama är dålig, bara att jag inte tycker om den. tycke och smak spelar alltid in. vidare förstår jag inte hur man kan rekommendera jj som är mjuuuk och czar som, som carled påpekar, inte görs längre än 182 cm. vi snackar om en kille som är 190/100, ska han trampa rakt igenom...? nej, några nudlar skulle jag verkligen inte rekommendera. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur breda skidor ska jag köpa? Och till tjejen då?
Tillbaka
Topp