Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur breda skidor ska jag köpa? Och till tjejen då?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lemmy" data-source="post: 475638" data-attributes="member: 73649"><p>Tjenna!</p><p></p><p>Skulle rekommendera line prophets. har dock bara ett åk (90 modellen) på dom men sjukt imponerad! Den slithästen är vad många i skidpatrullen runt om i canada åker på. ruskigt bra allroundskida! G3 Reverend & El hombre är andra grymma skidor att kika på, Black Diamond skidor är också ruskigt bra gjorda skidor. De ska väl tilläggas att G3 och BD är lite mer åt touring anpassade, men funkar utmärkt som allround skidor! Själv åker jag på G3 Reverend och har provat ett par BD modeller.</p><p></p><p>Till tjejen skulle ja rekommendera något ur Heads monster serie typ 78 eller 82. vill hon ha fetare skida har ja många tjejkompisar som åker på Völk Aura och en del som faktiskt kör prophet 90!</p><p></p><p>Men som föregående personer nämt är juh alltid ett test att föredra!</p><p></p><p>"let snow fall deep so you can shred the gnar"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lemmy, post: 475638, member: 73649"] Tjenna! Skulle rekommendera line prophets. har dock bara ett åk (90 modellen) på dom men sjukt imponerad! Den slithästen är vad många i skidpatrullen runt om i canada åker på. ruskigt bra allroundskida! G3 Reverend & El hombre är andra grymma skidor att kika på, Black Diamond skidor är också ruskigt bra gjorda skidor. De ska väl tilläggas att G3 och BD är lite mer åt touring anpassade, men funkar utmärkt som allround skidor! Själv åker jag på G3 Reverend och har provat ett par BD modeller. Till tjejen skulle ja rekommendera något ur Heads monster serie typ 78 eller 82. vill hon ha fetare skida har ja många tjejkompisar som åker på Völk Aura och en del som faktiskt kör prophet 90! Men som föregående personer nämt är juh alltid ett test att föredra! "let snow fall deep so you can shred the gnar" [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur breda skidor ska jag köpa? Och till tjejen då?
Tillbaka
Topp