Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur få min tjej att gilla åka skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="assr" data-source="post: 987543" data-attributes="member: 79407"><p>skidlektioner är en bra idé</p><p></p><p></p><p>jag är inne på samma sak, att övertala min nya flickvän att det är väldigt viktigt att kunna åka skidor.</p><p>min övertalningsprocess/ bearbetning av henne har hittils gått ut på att få henne att inse följande;</p><p>-Det är coolt att åka skidor</p><p>-Hennes tjejpolare ska självklart få följa med ibland</p><p>-Det är kul att åka skidor</p><p>-Man kan se snygg ut i skidbacken</p><p>-Det är bra träning och ger bra core/rump-muskler.</p><p></p><p>det hör till saken att hon kan åka helt ok, men har alltså inte "driven" att verkligen följa med när det gäller.</p><p></p><p></p><p>kör hårt - detta är psykologi!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="assr, post: 987543, member: 79407"] skidlektioner är en bra idé jag är inne på samma sak, att övertala min nya flickvän att det är väldigt viktigt att kunna åka skidor. min övertalningsprocess/ bearbetning av henne har hittils gått ut på att få henne att inse följande; -Det är coolt att åka skidor -Hennes tjejpolare ska självklart få följa med ibland -Det är kul att åka skidor -Man kan se snygg ut i skidbacken -Det är bra träning och ger bra core/rump-muskler. det hör till saken att hon kan åka helt ok, men har alltså inte "driven" att verkligen följa med när det gäller. kör hårt - detta är psykologi! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur få min tjej att gilla åka skidor?
Tillbaka
Topp