Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur få min tjej att gilla åka skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MUSN" data-source="post: 987750" data-attributes="member: 73293"><p>Hej!</p><p></p><p>Tack för alla svar, tillsvidare håller jag ämnet lågt hos henne. Låter henne fira jul osv. </p><p></p><p>Sedan bokar jag in en skidlektion några timmar till en skidskola, får väl själv tvinga mig till en matlagningskurs där hon vill se mig. </p><p></p><p>Nya produkter kan ju vara en idé, vad vill tjejer ha nytt o fräscht? Risken är dock att prylarna mest blir oanvända. Kanske borde köpa nåt inför skidkursen, vi brukar annars hyra utrustning. </p><p> </p><p>Blir de längre åkande med stuga osv, då tar vi naturligtvis med vänner. Men idag tycker hon det är slöseri med pengar. </p><p></p><p>Dehär UCPA, betyder vadå?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MUSN, post: 987750, member: 73293"] Hej! Tack för alla svar, tillsvidare håller jag ämnet lågt hos henne. Låter henne fira jul osv. Sedan bokar jag in en skidlektion några timmar till en skidskola, får väl själv tvinga mig till en matlagningskurs där hon vill se mig. Nya produkter kan ju vara en idé, vad vill tjejer ha nytt o fräscht? Risken är dock att prylarna mest blir oanvända. Kanske borde köpa nåt inför skidkursen, vi brukar annars hyra utrustning. Blir de längre åkande med stuga osv, då tar vi naturligtvis med vänner. Men idag tycker hon det är slöseri med pengar. Dehär UCPA, betyder vadå? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur få min tjej att gilla åka skidor?
Tillbaka
Topp