Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hur får jag säsongsjobb i Åre?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HedlundMannen" data-source="post: 158434" data-attributes="member: 52202"><p>Jag jobbade i åre 01 - 02. Tog mig an Konsum Åre. Kalasbra! Ibland dagtid o ibland kvällstid. Ofta halvdagar vilket gjorde att man kunde åka halvadagen.</p><p></p><p></p><p>Den veckan som skistar har intervjuver, någongång i oktober, så är de flesta affärsägare i byn då även de försöker recrutera under denna period. Så åk up dit under hösten o fråga runt. </p><p></p><p>(Räkna dock inte med att få jobb om du itne har bostad, sjuk brist)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HedlundMannen, post: 158434, member: 52202"] Jag jobbade i åre 01 - 02. Tog mig an Konsum Åre. Kalasbra! Ibland dagtid o ibland kvällstid. Ofta halvdagar vilket gjorde att man kunde åka halvadagen. Den veckan som skistar har intervjuver, någongång i oktober, så är de flesta affärsägare i byn då även de försöker recrutera under denna period. Så åk up dit under hösten o fråga runt. (Räkna dock inte med att få jobb om du itne har bostad, sjuk brist) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hur får jag säsongsjobb i Åre?
Tillbaka
Topp