Hur fick ni sponsorer?

Hur fick ni sponsorer?
Setermannen sa:
Den här tråden tyker jag är riktigt sköning!

Om man nu av nån anledning verkligen letar spons så är det nog bäst att tävla eftersom de då ser hur du klarar press mm.

Ps. Är det nån som vet hur det gick med 180 mannen och Myrorna?
vad jag hört så slutade det med en käftsmäll från bådas sidor?

Senast ändrad:
Hur fick ni sponsorer?
twintipunge sa:
Men vem eller vilka kan jag snacka med? jag är inte bra på skidor... eller jag är typ sämst jag sätter 180,grab,front japan, ett halvt ironcross :/ bör jag träna mera eller är det en chans att jag får? jag är 13 år och åker i bjästa... hjälp mig min msn är tpslouisville@hotmail.com
vad är front japan är det typ frontflip japan äller????

Hur fick ni sponsorer?
Ktrum sa:
twintipunge sa:
Men vem eller vilka kan jag snacka med? jag är inte bra på skidor... eller jag är typ sämst jag sätter 180,grab,front japan, ett halvt ironcross :/ bör jag träna mera eller är det en chans att jag får? jag är 13 år och åker i bjästa... hjälp mig min msn är tpslouisville@hotmail.com
haha kanske en japan som han tar fram istället för bak?

Hur fick ni sponsorer?
Av: krrilleeee | Idag 13:33 Citera

har sett åkare som är sponsrade av Oboy! har inte riktigt förstått det. frå dom varm choklad efter tävlingarna då lr?

mmmmm varm choklad!

Hur fick ni sponsorer?
Senast ändrad:
Hur fick ni sponsorer?
Martiiin sa:
Ktrum sa:
twintipunge sa:
haha kanske en japan som han tar fram istället för bak?
critical då eller?

Hur fick ni sponsorer?
tror det har blivit många varningar utdelade i den här tråden

för övrigt så tror jag man ska va med på tävlingar och göra bra ifrån sig, och pressa märkena med massa e-mails och brev :P

Hur fick ni sponsorer?
J-rockner sa:
tror det har blivit många varningar utdelade i den här tråden

för övrigt så tror jag man ska va med på tävlingar och göra bra ifrån sig, och pressa märkena med massa e-mails och brev :P
Varför ska vi ha fått varningar ? :)

Hur fick ni sponsorer?
Deespin sa:
twintipunge sa:
Otroligt stor chans att du får spons!

gör en film när du åker, ta med många 180, och en "front japan" som du kallade det.
sen skickar du filmen till oakley och myrorna så är sponsen kirrad
haha "front japan" hahahahahaha

Hur fick ni sponsorer?
twintipunge sa:
Tror inte att du får spons :)

Hur fick ni sponsorer?
andeniflaskan sa:
twintipunge sa:
Tror inte att du får spons :)
sluta va negativ, klart killen får spons! ;)

Hur fick ni sponsorer?
Jag fick spons av scott och oakley när jag var 14. Jag skickade en liten rulle till dom. Dom tyckte den var go och började sponsra lite granna med små saker.. sen när dom såg att jag var framgångsrik i tävlingar och annat dylikt så fick jag coola skidor och googels. Jag blev glad! senast fick jag ett par helt nya scott skidor och scott stavar. as goa. testade dom igår här i kanada. Lycka till men ni lär inte få spons.
Är idag 20 år och lever loppan p mina sponsor pengar :)
ha d!

Tillbaka
Topp