Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur fugerar Salomon Czar i svensk offpist?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 585671" data-attributes="member: 33485"><p>Körde en väns Czar en del i vintras (ca 10 dagar kanske) i Funäsdalen med omnejd. Fungerade hur bra som helst, något odämpad för min smak och lite väl stor radie för att vara rolig i pisten, även om de angivna 40+ metrarna känns som att de skrevs på Salomons firmafest. Annars är de kvicka, riktigt kvicka och känns väldigt lätta på foten. Kort sagt en bra skida, sen om den är för dig, det har jag inte en aning om, då krävs det mer information om dig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 585671, member: 33485"] Körde en väns Czar en del i vintras (ca 10 dagar kanske) i Funäsdalen med omnejd. Fungerade hur bra som helst, något odämpad för min smak och lite väl stor radie för att vara rolig i pisten, även om de angivna 40+ metrarna känns som att de skrevs på Salomons firmafest. Annars är de kvicka, riktigt kvicka och känns väldigt lätta på foten. Kort sagt en bra skida, sen om den är för dig, det har jag inte en aning om, då krävs det mer information om dig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur fugerar Salomon Czar i svensk offpist?
Tillbaka
Topp