Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur fugerar Salomon Czar i svensk offpist?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 585723" data-attributes="member: 46762"><p>Vilka tittar du på, 190 eller 182? Hur stor är du och hur hårt kör du?</p><p></p><p>Jag kommer med mycket stor sannorlikhet köpa mig ett par 182:or för allmänt hopp och lek i offpisten samt lättare park- och vårskidåkning. De kommer främst fungera som komplement till mina Lotus 120...</p><p></p><p>Om du vill ha dem för riktigt hård åkning är det såklart 190 som gäller, men om du inte är jättestor i kroppen och vill ha en smidig skida som klarar allt rekommenderar de flesta 182. 190 är styvare och rakare, men Cody T, Mike D och grabbarna har dragit ganska håriga linjer med 182:orna...</p><p></p><p>Jag och Jarle är av det mindre formatet, under 175cm, men vi gillar långa skidor. Så jag tror att du kan ha jäkligt kul med 182:orna!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 585723, member: 46762"] Vilka tittar du på, 190 eller 182? Hur stor är du och hur hårt kör du? Jag kommer med mycket stor sannorlikhet köpa mig ett par 182:or för allmänt hopp och lek i offpisten samt lättare park- och vårskidåkning. De kommer främst fungera som komplement till mina Lotus 120... Om du vill ha dem för riktigt hård åkning är det såklart 190 som gäller, men om du inte är jättestor i kroppen och vill ha en smidig skida som klarar allt rekommenderar de flesta 182. 190 är styvare och rakare, men Cody T, Mike D och grabbarna har dragit ganska håriga linjer med 182:orna... Jag och Jarle är av det mindre formatet, under 175cm, men vi gillar långa skidor. Så jag tror att du kan ha jäkligt kul med 182:orna! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur fugerar Salomon Czar i svensk offpist?
Tillbaka
Topp