Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur gamla är de flesta när de säsongar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1098736" data-attributes="member: 80520"><p>De FLESTA är nog direkt komna från gymnasiet, men vad spelar det för roll? Jag gjorde min första säsong efter universitetet vid 24 bast, sen andra när jag var trött på att inte få besked om fast anställning på ett företag vid 26, båda de gångerna i Japan. Sen försökte jag igen vid 28, då med tjänstledighet och campervan i alperna. Tyvärr pajjade jag korsbandet efter en månad, så det sket sig lite. Nu är jag 29 och har flyttat till en skidort . Poängen min är att du inte behöver oroa dig. Om du inte tar det medans du studerar ska du ju ha nåt att fira examen med! Se till att skaffa sommarjobb bara så du har finanserna kirrade (det är sinnes mycket bättre att säsonga utan att jobba).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1098736, member: 80520"] De FLESTA är nog direkt komna från gymnasiet, men vad spelar det för roll? Jag gjorde min första säsong efter universitetet vid 24 bast, sen andra när jag var trött på att inte få besked om fast anställning på ett företag vid 26, båda de gångerna i Japan. Sen försökte jag igen vid 28, då med tjänstledighet och campervan i alperna. Tyvärr pajjade jag korsbandet efter en månad, så det sket sig lite. Nu är jag 29 och har flyttat till en skidort . Poängen min är att du inte behöver oroa dig. Om du inte tar det medans du studerar ska du ju ha nåt att fira examen med! Se till att skaffa sommarjobb bara så du har finanserna kirrade (det är sinnes mycket bättre att säsonga utan att jobba). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur gamla är de flesta när de säsongar?
Tillbaka
Topp