Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur gamla är de flesta när de säsongar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ella_swan94" data-source="post: 1098740" data-attributes="member: 149089"><p>Man kan säsonga prick när man vill! En av sakerna som är så härligt med säsongsliv och säsongare är att alla är välkomna. På spritsäsong i stora, skandinaviska orter eller de mest populära alporterna är väl många unga, eller till och med rätt ur gymnasiet, men det är inte alla och inte överallt. I Kanada är det dessutom många som säsongar som kommer från England, Australien och Nya Zeeland och de flesta av dem är färdigutbildade på högskolor och grejer, jobbat i många år eller liknande. När jag kom dit efter gymnasiet var det många fler som var 10 år äldre än mig, än som var lika gamla. Säsonga om du vill! Och ekonomiskt är inga svårigheter. Jobba massor (eller snåla massor, eller båda) under sommaren och höst så är det inte svårt att klara en vinter. Man kan ju jobba på säsongen med. Och köp liftkort på early Bird-pris i början av hösten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ella_swan94, post: 1098740, member: 149089"] Man kan säsonga prick när man vill! En av sakerna som är så härligt med säsongsliv och säsongare är att alla är välkomna. På spritsäsong i stora, skandinaviska orter eller de mest populära alporterna är väl många unga, eller till och med rätt ur gymnasiet, men det är inte alla och inte överallt. I Kanada är det dessutom många som säsongar som kommer från England, Australien och Nya Zeeland och de flesta av dem är färdigutbildade på högskolor och grejer, jobbat i många år eller liknande. När jag kom dit efter gymnasiet var det många fler som var 10 år äldre än mig, än som var lika gamla. Säsonga om du vill! Och ekonomiskt är inga svårigheter. Jobba massor (eller snåla massor, eller båda) under sommaren och höst så är det inte svårt att klara en vinter. Man kan ju jobba på säsongen med. Och köp liftkort på early Bird-pris i början av hösten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur gamla är de flesta när de säsongar?
Tillbaka
Topp