Hur går det i X-games?

Hur går det i X-games?
Hur kan man inte älska Monoski-X?!?! Tvåan i finalen vurpar i starten, och glider i mål på sidan... Och en av de fyra som kvalificerade sig till finalen pajjade en skida och kunde därför inte ställa upp (Har han ingen extra?!) Trean kom i mål samtidigt som jag skrev förra meningen, typ 3 minuter efteråt. Priceless!

Hur går det i X-games?
hahahahaha jag kan bara instämma. Roligaste sporten någonsin. Kolla från förra året då ngn gav sig på att hoppa slopestyle hoppet då de var med i banan och alla andra körde på sidan av kicken. Fan va han flyger

Hur går det i X-games?
Jon tyckte banan var farlig och fegade, han avstod att tävla idag ! Kände tydligen att han inte kunde go All in på den sketchy banan i det vädret.

Harlaut skulle ha rippat oavsett väder

Hur går det i X-games?
Sämsta X-games någonsin. Hur fan kan man avgöra saker och ting genom SMS-röstning? Inte konstigt att amerikanarna vinner.
Var o såg Big Air-finalen igår för att heja på Jon och Jakob. Jakob och Jon slängde ju iväg så sjukt mycket mer tekniska hopp än Dumont. Dessutom slänger PK in en switch 1260, det är ett vansinnigt svårt hopp. Vem som helst kan göra en dubbel frontflip med lite träning (isch). Iofs så drog Dumont en del publik-tricks under reklampauserna ner för landningen, men ändå.

Likadant med superpipe snowboard herrar. Vi såg bara elimination igår, men ändå rullar det reklam för Shaun White exakt hela tiden. Allt kretsar runt honom, mellan åken skriker speakern ut "SOON SHAUN WHITE PEOPLE!!!"..att han sedan vann idag på ett sämre åk än Pearce är ju bara skit.

Arrangemanget i sig var heller ingen höjdare. Ungefär som att släppa in ett gäng får i en fålla, ingen struktur, sjukt litet område för antalet människor som var där och framförallt så fanns typ ingen mat på plats. Man var ju inte jättesugen på att ta den smockfulla bussen in till Aspen för att käka mitt på dagen.

Fy och skäms ESPN, X-games och hela skiten.

Senast ändrad:
Hur går det i X-games?
ESPN har verkligen gett sig själva ett rykte nu, fast å andra sidan är väl SMS-omröstningar med flottiga fingrar en riktig publikmagnet för amerikaner. Är det uppe något för oss som missade livesändningarna?

Tillbaka
Topp