Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Hur gör jag en 270 snurr upp på min rail?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fellkan" data-source="post: 988312" data-attributes="member: 67044"><p>jag tror farten är lungn som den är, när jag lärde mig det här tricket var det poppen som var problemet se till att trycka ifrån så mycket det går så du lämnar kicken med helt sträckta ben, sen är det väll som andra säger sök runt vänster axel med blicken för att se till att du kommer runt ordentligt, sen när du börjar landa på railet kan det vara svårt att komma till slutet, dvs att du glider av för tidigt. då gäller det att experimentera med hur du kommer upp på railet, prova åka inte lite mer på vänster sidan av kicken eller prova höger sidan osv, kanske lite mer sned vinkel in till railet så du inte åker helt rakt inpå sov, lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fellkan, post: 988312, member: 67044"] jag tror farten är lungn som den är, när jag lärde mig det här tricket var det poppen som var problemet se till att trycka ifrån så mycket det går så du lämnar kicken med helt sträckta ben, sen är det väll som andra säger sök runt vänster axel med blicken för att se till att du kommer runt ordentligt, sen när du börjar landa på railet kan det vara svårt att komma till slutet, dvs att du glider av för tidigt. då gäller det att experimentera med hur du kommer upp på railet, prova åka inte lite mer på vänster sidan av kicken eller prova höger sidan osv, kanske lite mer sned vinkel in till railet så du inte åker helt rakt inpå sov, lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Hur gör jag en 270 snurr upp på min rail?
Tillbaka
Topp