Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
hur gör man fjädrarna mer utt-dragna ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="a_ahlnas" data-source="post: 343338"><p>jag gjorde det med och min kompis daniel. och bob, de blir as bra, man tar av dom från mattan och fönar dom med en vanlig hårfön. länge på samma ställe, vira helst in fjädrarnas fästen i toapapper när du gör det på så sätt slits dom inte i material väg, utan toapapper kan dom bli lite sämmre i kvalitet och och fästena blir farliga</p><p></p><p>så </p><p></p><p>Steg 1: ta loss fjädrarna från ramen och mattan</p><p></p><p>steg 2: hämta toa papper vilket som helst</p><p></p><p>steg 3. vira in dom bara lätt 1 varv på fästena på fjädern, </p><p></p><p>steg 4: hämta mammas hår fön. ta varmaste som går</p><p></p><p>steg 5: blås länge på samma stället så molykylerna i aliminiumet riktigt får värmen, gör det jämt ta tid på fjädrarna annars blir dom olika hårda och du får sne studs, men ta tid bara så löser det sig enkelt</p><p></p><p>steg 6: låt dom svalna. </p><p></p><p>steg 7: sätt fast dom</p><p></p><p>steg 8: mörj in lite olivolja på dom ta i handen gnugga och smek in det på dom lite. </p><p></p><p>steg 9: hoppa</p><p></p><p>Obs viktigt med papperet. materialet blir förgiftat annars av strålningen från fönen, och då blir fästena klena om du inte virar in med papper lr plast lr något skydd där.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="a_ahlnas, post: 343338"] jag gjorde det med och min kompis daniel. och bob, de blir as bra, man tar av dom från mattan och fönar dom med en vanlig hårfön. länge på samma ställe, vira helst in fjädrarnas fästen i toapapper när du gör det på så sätt slits dom inte i material väg, utan toapapper kan dom bli lite sämmre i kvalitet och och fästena blir farliga så Steg 1: ta loss fjädrarna från ramen och mattan steg 2: hämta toa papper vilket som helst steg 3. vira in dom bara lätt 1 varv på fästena på fjädern, steg 4: hämta mammas hår fön. ta varmaste som går steg 5: blås länge på samma stället så molykylerna i aliminiumet riktigt får värmen, gör det jämt ta tid på fjädrarna annars blir dom olika hårda och du får sne studs, men ta tid bara så löser det sig enkelt steg 6: låt dom svalna. steg 7: sätt fast dom steg 8: mörj in lite olivolja på dom ta i handen gnugga och smek in det på dom lite. steg 9: hoppa Obs viktigt med papperet. materialet blir förgiftat annars av strålningen från fönen, och då blir fästena klena om du inte virar in med papper lr plast lr något skydd där. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
hur gör man fjädrarna mer utt-dragna ?
Tillbaka
Topp