Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Hur gör man frontflip?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eHogstrom" data-source="post: 546565" data-attributes="member: 76398"><p>Droppa stavarna första gången (sjv tycker jag det är mindre läskigt utan stavar iaf).</p><p>Kasta dig <strong>framåt</strong> och inte neråt så du får pop i hoppet. Grejen med fronts är poppen i uthoppet. Detta kommer även hjälpa dig med Superfronts senare men det behöver du inte tänka på haha.</p><p></p><p>Lita på att du kommer sätta det och banga inte ur, det kommer bara resultera i att du slänger dig snett. Kika mkt videor med fronts så du ser hur folk kastar (hjälpte mig iaf). Stompade front andra försöket, första försöket bangade jag ur och landade 90. Lita på dig sjv!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eHogstrom, post: 546565, member: 76398"] Droppa stavarna första gången (sjv tycker jag det är mindre läskigt utan stavar iaf). Kasta dig [b]framåt[/b] och inte neråt så du får pop i hoppet. Grejen med fronts är poppen i uthoppet. Detta kommer även hjälpa dig med Superfronts senare men det behöver du inte tänka på haha. Lita på att du kommer sätta det och banga inte ur, det kommer bara resultera i att du slänger dig snett. Kika mkt videor med fronts så du ser hur folk kastar (hjälpte mig iaf). Stompade front andra försöket, första försöket bangade jag ur och landade 90. Lita på dig sjv! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Hur gör man frontflip?
Tillbaka
Topp