Hur klarar ni knäna?!

Hur klarar ni knäna?!
Undvik bakvikt om du inte vill få ont i knäna, det är en riktig knädödare! Sen är det väl ganska naturligt att knäna får lite stryk om man som du hoppar mest, eller? Träning är det bästa sättet att förbygga skador, så även denna. Träna massor om du har ork och lust, så ska du se att det blir bättre! Själv börjar jag allvarligt fundera på om jag är någon slags halvgud åtminstone, har nästan alla delar i knäna kvar. Dessutom helt utan träning.

Har hört att man kan stretcha också, men det är bara för töntar och veklingar. kan inte tänka mig att det kan vara bra att dra i musklerna tills man knappt vet vad man heter!

Lycka till!

Hur klarar ni knäna?!
Nu ångrar jag jättemycket det där jag skrev om stretching, jag menar det inte alls! När jag läser mitt inlägg nu ser jag att det är otroligt pubertalt och löjligt och jag känner att jag inte alls kan stå bakom det. Stretcha på, det är det bästa som finns!

Hur klarar ni knäna?!
Tjena!
Har inte orkat läsa vad alla andra skrivit.. Men ok, du åker EN dag i veckan...o har så knas. Kan vara att du har ömtåliga knän.. Men för att förebygga..träna!! Det tror jag är viktigt! O värm upp.. Ge dig inte på hoppen på en gång på morgonen.
Sen beror det mycket på om landningarna år kassa tex...då kan det bli onödiga smällar vid landningarna. Kolla så de är ok, det ska gå landa soft! O så dämpa...ja menar är man helt stel när man landar smäller det. Hm...föreställ dig att du e smidig som en katt =)
Annars...om dina knän bara e svaga testa köra pipe tex...så länge du landar rätt e inte mycke till påfrestning!
Lycka till!!

Tillbaka
Topp