Jag brukar släpa omkring på en jättestor trampolin som jag har i bakfickan... Precis när jag kör in i inrunen, kastar jag fram den, och gräver ner den i marken i farten och trycker ifrån som fan och flyger för långt och dör... Det gör lite ont, men man vänjer sig... Rekomenderas!