Hur lång tid är det kvar för dig? :)

Åker om 7 dagar och är bort ca 5 månader ev 6. Kan åka skidor varje dag då. Så jag kommer få mina skid dagar denna säsongen oxå....

//H

89 dagar kvar till BadGastein med rollinsnow vecka 7 :) får se om de blir nån åkning på isaberg innan..

Känner mig nödgad att dela med mig av min säsong, Storstokad som helvete nu när man ser att snön börjar komma. En månad och två dagar till det börjar på allvar.

Börjar i Sälen 4 dagar i nov/dec och sen den 12e dec går flyget till Calgary och 4månader i Kicking Horse och den 12 april och framåt blir det whistler 3,5mån till den 29e juli då glaciären stänger där. 7,5månader åkning förhoppningsvis får man ut 150+dagar av det också om skadorna hålls borta.

Börjar närma sig nu....

Peter_K sa:
Om vädret samarbetar blir det troligen en sväng till Les Diablerets på söndag.
Vädret i Les Diablerets samarbetade inte, men det gjorde inte så mycket.

img0812rv7.jpg

jag har redan åkt 2 vekor i år vecka 42 och 44 i österike ska åka ingen vecka 48 i funäsdalen och vecka 50 åker ja till tärnaby och över jul kanske jag åker till åre och vecka 1 åker jag till vemdalen och på påsk ska jag till åre

japp det avr mitt schema över vintern + att jag ska köra i eckan också

Whaaa, Peter, ser skönt ut!

Själv drar jag till Chamonix om 5 dar. Och stannar tills maj. =)

Har varit till Kåbdalis de två senaste helgerna, första helgen dumpade det 50 cm natten till lördag :-D

Åker till Banff, Kicking Horse och Revelstoke om 56 dagar och stannar 14 dagar. Jag får fjärilar i magen bara jag tänker på det!!!

Åker till Val d'Isere nästa lördag! Dvs 1 dec. Orkar inte vänta längre. Kommer stanna där helaaa säsongen.

Jag åkte i söndags ska åka nu till helgen troligtvis : ) i Hemma backen ! Storklinten ! som nu satsar på backen dom har beställt in 3 rails (en rak box, en battleship, och en trerörs) och ska bygga park i backen, Ett tips är att komma och åka där i vinter kan bli grymt fett !

Om ni har några frågar tror jag walleralle här på fr svarar :)
https://www.freeride.se/member/view.php?id=73310

Senast ändrad:
jao det blir vecka 2 för mig troligen, tidigare verkar inte gå, och inte senare heller eftersom det är plugg som väntar. vet dock inte VART jag ska eller med VEM!
några tips någon?? :-D

Sitter nere i Verbier as we speak! Javligt nice att va tillbax kan jag saga! Behover sasongs boende bara, hor av er!

de blir typ bara en vecka i år... v9 chamonix, så jag har långt kvar :S

kanske blir lofsdalen en snabbis innan dock

Helt sjukt vad man började längta nu dåe...

Drar iväg till Hemsedal om 39 dagar. Stannar 5 dagar!

Sedan bär det av igen från nu räknat om 71 dagar till Cervinia/Zermatt där man stannar i en vecka! :D

Hoppas på en/några långhelger också under säsongens gång..

Snödjup

Tillbaka
Topp