Hur många Freeriders krävs det för att raila?

GEkroth

Ny medlem
Fråga: Hur många Freeriders krävs det för att raila?
Svar: 1080

1 som railar och säger att det är gjort.

10 som delar med sig av liknande erfarenheter av att raila och talar om på vilka
andra sätt man kunde ha railat på.

7 som varnar hur farligt det är att raila utan skydd.

23 som påpekar stavfel och grammatiska fel i tidigare inlägg.

45 som skäller ut dem som påpekat stavfelen.

39 som rättar stavfel och grammatiska fel hos dem som skäller ut dem som påpekat stavfelen.

3 som klagar över att några skrivit "reila" istället för "raila".

4 som hävdar att det inte spelar någon roll hur man skriver, eftersom man förstår vad
som menas även om det står "reila".

140 som skriver till moderatorn angående raildiskussionen och hur opassande den är i denna
del av forumet.

90 som skickar inlägg om att den här listan inte handlar om att raila och att diskussionen borde
finnas under "Hopp & åkteknik".

165 som kräver att alla inlägg om railning går till grammatiklistan, stavningslistan och
illuminatilistan ska filtreras bort och de som skickar dem sparkas ut av moderatorn.

103 som försvarar inläggen med att vi alla railar ibland och att inlägg om rails därför visst är
relevanta för den här listan.

244 som diskuterar vad man ska raila på för sorts rör, vilka som är bäst samt sämst att raila på.

23 som skickar webbadresser där man kan få se bilder på olika sorters rails.

10 som skriver att webbadresserna är ogiltiga och skickar ut de riktiga adresserna.

1 som skriver att han/hon genom rail-länkarna har hittat länkar som är relevanta för listan och att
diskussionen om rails därför visst hör hemma här.

25 som citerar samtliga inlägg hittils, inklusive brevhuvuden och -fötter för att sedan lägga till "jag också".

10 som skriver att de tänker avsluta sitt medlemsskap på Freeride.nu eftersom de inte gick med på listan för
att diskutera hur man railar.

17 som citerar alla "jag också", inklusive brevhuvuden och -fötter och lägger till "jag med".

4 som föreslår att alla som skriver inlägg om rails först ska läsa FAQ:n.

3 som skriver "pratade inte vi om det här på Dreams alldeles nyss?".

113 som frågar "vad är Dreams?".

fan vad man kan relatera detta till alla trådar på freeride.. ja i alla fall dem flesta.

Hhahaha, jag var tvungen att kolla med miniräknare om det blev 1080 och det blev det. God job man!

Det heter inte "dem flesta"...
Det heter de flesta.

Och sist kanske ett "som sagt" skulle passa in.
Klockrent!

"SV: Hur många Freeriders krävs det för att raila?
Av: Gyntah Datum: 2005-11-22 14:59:44

Fan va grymmt inläg gurra! de har du gjort bra:)"

håller med!

ähum.

detta inlägg finns på väldigt många olika slags forum och liknande siter. skillnaden mellan dom är ju bara att på freeride relateras det till skidåkning medan på t.ex. på ett motorsportforum relateras det till något som har med bilar att göra.

PLAGIAT IS THE SHIT

:U

Plagiat eller ej, sant och roligt är det.
Ironiskt nog flyttas inlägget till allmänt. ;)

Du glömde alla de som skriver saker som är med på listan just för att sakerna är med på listan.
Jag nämner inga namn, men jag menar Pjuud, Gustav och manga.

Jag nämner heller inga namn, JesperH, men jag beundrar din skrapsynthet!
(Sen har jag märkt ord på freeride i 5 år och 364 dagar, men det hör faktiskt inte hit)

Jeenyus... om nu detta inlägg finns med på så många forum fast i något redigerad form, så varför skulle det inte passa i detta forum?

Jag nämner inga namn, för då skulle ChamBenkeYxan bli ledsen. Men vi kan (de flesta av oss) engelska.
Så det så.
Jag är inte heller så konstig

Tillbaka
Topp