Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur många rev/rev är ok att skaffa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snej" data-source="post: 557220" data-attributes="member: 13307"><p>172 lång 60 kg lätt </p><p></p><p>Åker idag alpint på Line mothership o Bluehouse maven (till salu f ö) o telis på karhu team 100 Tanken är att behålla mothership som pist/varjedagskida o karhun so telis o sen utöka kogret därifrån </p><p></p><p>Har problem med vad jag ska åka på i vinter</p><p>Det finns för mkt att fundera över helt enkelt</p><p></p><p>DPS Lotus 138 glasfiber för 575 amerikanska spänn</p><p>Praxis Powder boards prototyp för 399</p><p>Praxis Protest `09 (iofs en hybrid men vaffan) 499</p><p>moment Donner party ´09 för 375</p><p></p><p>Kan det vara ok att köpa alla utom Protest?? Det e juh billigt!!</p><p>Egentligen skulle jag juh ha en skida att kasta på en Duke på</p><p>för lite turande o då uppstår juh nästa problem för vad ska jag ha då</p><p>Har kikat på ON3P Billy Goat o caylor till eventuellt turande men sen finns juh Lotus 120 glasfiber ganska billigt o såklart bibby o night train från moment</p><p></p><p>Att det ska vara så svårt</p><p>allt man vill göra är juh bara att ha skoj </p><p>O än så länge är det bara augusti</p><p></p><p>Har diskuterat lite med herr Nyberg men kom gärna med tankar o åsikter</p><p>(jag har för lite att göra)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snej, post: 557220, member: 13307"] 172 lång 60 kg lätt Åker idag alpint på Line mothership o Bluehouse maven (till salu f ö) o telis på karhu team 100 Tanken är att behålla mothership som pist/varjedagskida o karhun so telis o sen utöka kogret därifrån Har problem med vad jag ska åka på i vinter Det finns för mkt att fundera över helt enkelt DPS Lotus 138 glasfiber för 575 amerikanska spänn Praxis Powder boards prototyp för 399 Praxis Protest `09 (iofs en hybrid men vaffan) 499 moment Donner party ´09 för 375 Kan det vara ok att köpa alla utom Protest?? Det e juh billigt!! Egentligen skulle jag juh ha en skida att kasta på en Duke på för lite turande o då uppstår juh nästa problem för vad ska jag ha då Har kikat på ON3P Billy Goat o caylor till eventuellt turande men sen finns juh Lotus 120 glasfiber ganska billigt o såklart bibby o night train från moment Att det ska vara så svårt allt man vill göra är juh bara att ha skoj O än så länge är det bara augusti Har diskuterat lite med herr Nyberg men kom gärna med tankar o åsikter (jag har för lite att göra) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur många rev/rev är ok att skaffa?
Tillbaka
Topp