Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur många rev/rev är ok att skaffa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="liedholm" data-source="post: 557443" data-attributes="member: 68190"><p>@EricW: Med de förutsättningar du ger så säger jag att det beror på. Snackar vi 3000 fhm öppen terräng så skulle det vara svårt att motstå att ge 138 en chans. Snackar vi nordamerika(ej alaska) så skulle jag nog välja pontoonen fast kanske 189cm ist för mina 179. </p><p></p><p> [USER=46762]@Carled[/USER]: med flytet menar jag 120 i förhållande till Pontoon.</p><p></p><p>Till syvende å sist så är det bara att konstatera att val av skidor handlar om vem man är och hur man gillar att åka. Själv gillar jag den tighta och aggressiva åkning som Pontoon är gjord för. n.</p><p></p><p>Dock står jag kvar vid att 138 är ett dåligt köp då 10.000:- är mkt för en skida som du kan utnyttja till fullo max 3 dagar/år i alperna å 5 i Nordamerika. =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="liedholm, post: 557443, member: 68190"] @EricW: Med de förutsättningar du ger så säger jag att det beror på. Snackar vi 3000 fhm öppen terräng så skulle det vara svårt att motstå att ge 138 en chans. Snackar vi nordamerika(ej alaska) så skulle jag nog välja pontoonen fast kanske 189cm ist för mina 179. [USER=46762]@Carled[/USER]: med flytet menar jag 120 i förhållande till Pontoon. Till syvende å sist så är det bara att konstatera att val av skidor handlar om vem man är och hur man gillar att åka. Själv gillar jag den tighta och aggressiva åkning som Pontoon är gjord för. n. Dock står jag kvar vid att 138 är ett dåligt köp då 10.000:- är mkt för en skida som du kan utnyttja till fullo max 3 dagar/år i alperna å 5 i Nordamerika. =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur många rev/rev är ok att skaffa?
Tillbaka
Topp