Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur många rev/rev är ok att skaffa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snej" data-source="post: 557536" data-attributes="member: 13307"><p>ar juh lite skojigt att tråden tog fart iaf</p><p></p><p>klart att det skulle gå att åka på ett par skidor en varför begransa sig?</p><p>nar alla staCkars skidfabrikanter har dålig ekonomi så vill jag vara snall o sponsra lite</p><p></p><p>aven om inte alla kop blir a så ar det juh kul att fundera såhar i augusti</p><p></p><p>tror inte riktigt på att 138an skulle vara så jattedålig men klart den har sina begransningar</p><p>Det ar juh darfor man ska ha flera o i det har fallet mest troligt donner party</p><p></p><p>Gallande mellanöstern så tror jag mest att det beror på att de tolkar samma gud på olika satt men jag kan ha fel</p><p></p><p>Pontoon kanns inte aktuellt för min del men kul att du gillar den o gallande tighta linjer så torde donner party göra jobbet</p><p></p><p>om vi då låser oss vid tanken på 2 rev/rev vad ska jag tura på?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snej, post: 557536, member: 13307"] ar juh lite skojigt att tråden tog fart iaf klart att det skulle gå att åka på ett par skidor en varför begransa sig? nar alla staCkars skidfabrikanter har dålig ekonomi så vill jag vara snall o sponsra lite aven om inte alla kop blir a så ar det juh kul att fundera såhar i augusti tror inte riktigt på att 138an skulle vara så jattedålig men klart den har sina begransningar Det ar juh darfor man ska ha flera o i det har fallet mest troligt donner party Gallande mellanöstern så tror jag mest att det beror på att de tolkar samma gud på olika satt men jag kan ha fel Pontoon kanns inte aktuellt för min del men kul att du gillar den o gallande tighta linjer så torde donner party göra jobbet om vi då låser oss vid tanken på 2 rev/rev vad ska jag tura på? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur många rev/rev är ok att skaffa?
Tillbaka
Topp