Putte_the_skibum
Ny medlem
Hur mycket dricker ni?
Jag har svårt för människor som inte passerat ungdomen men som inte är gamla utan endast vuxna.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vad poetisk du är min vän. du och jag har helt enkelt svårt för människor som inte är som oss. men jag är hellre ung med en vuxens förnuft än gammal med en ungdoms oförstånd, eller hur vill du att jag ska tolka detPutte_the_skibum sa:Jag har svårt för människor som inte passerat ungdomen men som inte är gamla utan endast vuxna.
Man blir förvånad. Du festar inte när du är på solsemester för att du kanske missar koncentration på stranden dan efter? Jag blir så trött...fiskögon!Sedna sa:det är komiskt att en stor del av er som tycker att festande och skidåkning passar ihop får inte ens för köpa folköl själv. Värre är det med de vuxna här som håller med dessa ungdomar. Försök vara en god förebild i alla fall, inte alla som lever som de lär..
Jag har svårt för människor som passerat ungdomen men som inte är vuxna utan endast gamla.
Har letat överallt efter KGB hangover. Hur får man tag på dem?Badabing sa:Annars finns de fin-fina tabletterna KGB. Man tar tre stycken till första drinken, och tre stycken till ett glas vatten innan man slänger sig i bingen.ekdahl sa:får nog bli att köpa sånna till kickoffen i hemsedal!kanske sa:Fråga bara efter vätske-ersättning på apoteket, finns bara en sortKostar ca 60kr för 20 tabletter, och det är en mycket vettig investering om man planerar att "rulla hatt" på kvällarna...
Fungerar superbt, man undviker baksmälla varje gång...
Anledningen till att de heter KGB är att de är utvecklade i Sovjet, där syftet var att de skulle fungera så att man kunde ta dem och sedan dricka obegränsat utan att bli full (KGB-snubbarna skulle alltså kunna supa sina fiender under bordet, utan att bli fulla själva). Det fungerade dock inte och de blev likförbannat fulla som svin, men dagen efter var de aldrig bakfulla. Voila, guds gåva till skidresan var uppfunnen.
Annars fungerar vätske-ersättning jävligt bra också!
sen har vi det här med google.. sök där så hittar du nogJoCkeWe sa:Har letat överallt efter KGB hangover. Hur får man tag på dem?Badabing sa:Annars finns de fin-fina tabletterna KGB. Man tar tre stycken till första drinken, och tre stycken till ett glas vatten innan man slänger sig i bingen.ekdahl sa:får nog bli att köpa sånna till kickoffen i hemsedal!
Fungerar superbt, man undviker baksmälla varje gång...
Anledningen till att de heter KGB är att de är utvecklade i Sovjet, där syftet var att de skulle fungera så att man kunde ta dem och sedan dricka obegränsat utan att bli full (KGB-snubbarna skulle alltså kunna supa sina fiender under bordet, utan att bli fulla själva). Det fungerade dock inte och de blev likförbannat fulla som svin, men dagen efter var de aldrig bakfulla. Voila, guds gåva till skidresan var uppfunnen.
Annars fungerar vätske-ersättning jävligt bra också!
Haha. xD Lägger man sig inte tidigt så hinner man inte komma först i liftkön ju. :OAlexL sa:Vad har ni för fel? Vilka tror ni att ni är?
Mjölk och läggdags 22? Drick Öl och fernet
så åker du som en gud dagen efter!
Man måste väl väga upp åkning och fest,
är skidåkningen hela era liv så kan ni ju vara
mobbade och dricka mjölk resten av livet!
Fan vad du är cool!ekdahl sa:jag överkonsumerade corona på winterjam, dom kostade fan bara 35kr st vilket är ett rätt bra pris![]()
Jättebra pris..... Kostar 12 kr på systemet så... Ja just det du får ju inte gå där änekdahl sa:jag överkonsumerade corona på winterjam, dom kostade fan bara 35kr st vilket är ett rätt bra pris![]()
jasså jag som har för mig dom kostar 14,50Hasse sa:Jättebra pris..... Kostar 12 kr på systemet så... Ja just det du får ju inte gå där änekdahl sa:jag överkonsumerade corona på winterjam, dom kostade fan bara 35kr st vilket är ett rätt bra pris![]()
![]()
aah, jag är faktistk rätt cool. många som säger det.. kan ju inte säga samma sak som dig.Lima-ko sa:Fan vad du är cool!ekdahl sa:jag överkonsumerade corona på winterjam, dom kostade fan bara 35kr st vilket är ett rätt bra pris![]()
Inte säga samma sak som mig, nej, eller ja, det kan du ju iofs, om du skulle vilja det, men det skulle ju inte ge speciellt mycket i den här diskussionen, för det skulle ju få lite fel betydelse.ekdahl sa:aah, jag är faktistk rätt cool. många som säger det.. kan ju inte säga samma sak som dig.Lima-ko sa:Fan vad du är cool!ekdahl sa:jag överkonsumerade corona på winterjam, dom kostade fan bara 35kr st vilket är ett rätt bra pris![]()
ger det mycket i diskutionen att säga att jag är cool? ne eftersom dom iaf brukar kosta runt 50 kr på krogen så tyckte jag det var nämnvärt att säga att dom kostade 35 där.Lima-ko sa:Inte säga samma sak som mig, nej, eller ja, det kan du ju iofs, om du skulle vilja det, men det skulle ju inte ge speciellt mycket i den här diskussionen, för det skulle ju få lite fel betydelse.ekdahl sa:aah, jag är faktistk rätt cool. många som säger det.. kan ju inte säga samma sak som dig.Lima-ko sa:Fan vad du är cool!
Men ärligt, vad är din tanke med att reflektera över priset på Corona på Winterjam och att du drack alldeles för många. Raggningsreplik, visa dig på styva linan inför killkompisarna eller?
Då vill jag gärna veta vilket systembolag du handlar på, får du mängdrabatt eller? Annars kostar de 14.50 kr/st. Men det dumma är ju dock att de på krogen sätter priser lite hur fan de vill så det löper ju iväg uppåt de priserna ekdahl snackade om, jag tjackade dock Corona för 28 kr flaskan i somras, i Thn. Det du! That's prolly as low as you can get. Och, kommentarer är överflödiga... jag vet att jag är cool som fan som skriver detta.Hasse sa:Jättebra pris..... Kostar 12 kr på systemet så... Ja just det du får ju inte gå där änekdahl sa:jag överkonsumerade corona på winterjam, dom kostade fan bara 35kr st vilket är ett rätt bra pris![]()
![]()
u go boy!!! när gubbarna hasse och coolin ko-lima handlade på bolaget back in the days typ 1999 så kostade kanske en corona 12 kr.Badabing sa:Då vill jag gärna veta vilket systembolag du handlar på, får du mängdrabatt eller? Annars kostar de 14.50 kr/st. Men det dumma är ju dock att de på krogen sätter priser lite hur fan de vill så det löper ju iväg uppåt de priserna ekdahl snackade om, jag tjackade dock Corona för 28 kr flaskan i somras, i Thn. Det du! That's prolly as low as you can get. Och, kommentarer är överflödiga... jag vet att jag är cool som fan som skriver detta.Hasse sa:Jättebra pris..... Kostar 12 kr på systemet så... Ja just det du får ju inte gå där änekdahl sa:jag överkonsumerade corona på winterjam, dom kostade fan bara 35kr st vilket är ett rätt bra pris![]()
![]()
(och nej, jag är inte 18 jag vet. Men min bror som jag är väldigt lik är dock 19)
Corona är typ den mildaste ölen som finns, inte direkt svårt att dricka..BigAir sa:ekdahl visar sig på styva linan.
Han fick 2 flugor i en smäll, att han är grym på att dricka corona och att han är rik som hade råd med flera efterom dom var så dyra som 35 kr.
Har inte läst ett dyft i denna tråd, så orkar inte komma in nu men annars hade jag gärna kommit in i fighten mot Hasse och Kossan!
sant, men den är god.Noamaan sa:Corona är typ den mildaste ölen som finns, inte direkt svårt att dricka..BigAir sa:ekdahl visar sig på styva linan.
Han fick 2 flugor i en smäll, att han är grym på att dricka corona och att han är rik som hade råd med flera efterom dom var så dyra som 35 kr.
Har inte läst ett dyft i denna tråd, så orkar inte komma in nu men annars hade jag gärna kommit in i fighten mot Hasse och Kossan!
Godast passar nästan bästekdahl sa:sant, men den är god.
ah, redstripeär inte fel häller faktiskt. miller är i samma klass med!Nenne sa:Godast passar nästan bästekdahl sa:sant, men den är god.Brahma och Red Stripe klassar jag högt med!
Jävligt sant!ekdahl sa:ah, redstripeär inte fel häller faktiskt. miller är i samma klass med!Nenne sa:Godast passar nästan bästekdahl sa:sant, men den är god.Brahma och Red Stripe klassar jag högt med!
Nej, jag sa inte att du var cool, eller det sa jag i och för sig, men jag menade det inte, jag var ironisk.ekdahl sa:ger det mycket i diskutionen att säga att jag är cool? ne eftersom dom iaf brukar kosta runt 50 kr på krogen så tyckte jag det var nämnvärt att säga att dom kostade 35 där.
men du vet, coola grabbar visar sig på styva linan!