Hur mycket dricker ni?

Hur mycket dricker ni?
Jag dricker it så hårt, kostar rätt mycket, men alla ni behöver lite mer dryck än vad ja behöver, men jag är ganska vältränad jag tar ju 69 i bänk hehe

Hur mycket dricker ni?
Visst är du väl hyfsat vältränad isf. men 69 kg är väl ingenting att spela tupp för och skriva det helt apropå ingenting inne på ett forum på en skidglidarcommunity?

Hur mycket dricker ni?
Lärde mig en läxa för två år sen när jag var i åre. dagen efter min födelsedag skulle jag gena hem genom skogen vid tott backen och eftersom jag var väldigt seg så ville jag inte bromsa eftersom jag ville va säker så jag slapp gå i djup snö. råkade istället få lite förmycket fart och krockade med ett träd, haha inte alls kul då, men de var chill för de var sista åk dagen. Med den läxan jag lärde mig där e att jag ska hålla mig i pisten när bakfyllan är lite förjobbig för konsentrasion.

Hur mycket dricker ni?
Då är resorb eller KGB-piller/pulver the shit! Men skulle man mot alla odds bli väldigt bakfull ändå och inte kunna koncentrera sig på grund av det bör man nog hålla sig i pisten ja...

Hur mycket dricker ni?
HannesK sa:
När man är ute i världen och åker skidor och snowboard, hur mycket dricker ni egentligen då? Det kan ju bara inte vara bra att dricka när man ska upp om 6 timmar igen och åka sitt års bästa puder kör. Ingenting blir positivt dagen eller dagarna efteråt.
du verkar klok!

gött att ha dig som klasskamrat till höst.. haha

Hur mycket dricker ni?
skiter i å dridcka, efter man har kommit hem så drar man till något ställe där det är gatlampor och bygger något hopp elller nått skit.

Hur mycket dricker ni?
dif_89 sa:
skiter i å dridcka, efter man har kommit hem så drar man till något ställe där det är gatlampor och bygger något hopp elller nått skit.
ut o dricka öl o ha roligt eller bygga ett hopp vid gatlampor som antagligen inte blir större än 2 m? hmmm.....svårt val.

Hur mycket dricker ni?
De fyra första bärsen på afterskin efter en puderdag sätter sig stenhårt i skallen men du slipper bakfyllan. 4-5 bärs på afterski sedan hem och slappa/bada jacuzzi/flumma/skratta samt läggdags runt 23.00 är ultimat! Fan blev sugen på en öl nu...och puder....och jacuzzi...

Hur mycket dricker ni?
smoooke the shit ist, ingen bakfylla.

annars som rydellen men det kan bli rätt svårt att sluta efter 5 bärs. olika vad man prioriterar. fest hör ju faktsikt till skidåkarlivet tycker jag.

Hur mycket dricker ni?
ekdahl sa:

annars som rydellen men det kan bli rätt svårt att sluta efter 5 bärs. olika vad man prioriterar. fest hör ju faktsikt till skidåkarlivet tycker jag.
Tuffing om man ska röka på kan man ju lika gärna börja med lite annat snö?

Det här med bakfylla löser man ju ganska lätt med en återställare.

Hur mycket dricker ni?
BigAir sa:
Börjar med lite varm Choklad på morgonen, och ett glas vatten.
Under dagen kanske det blir en till två till vatten.
Middag blir det ännu mera vatten och därefter kanske en läsk.

+ dom 24L Ramlösa jag alltid har med mig!

Och Hannes: Du är 15 år så antar vekligen att du inte snackar om nå starkare drycker, isåfall är det väldigt lågt!
pajas.. du vet mkt väl vad han menar...
jag håller med om att tråden var onödig och "rutten" men för det behöver du inte spela så vuxen och mogen när de flesta här på fr har hört talas om ditt rykte...
/H

Hur mycket dricker ni?
Det är faktiskt en viktig fråga detta..
Jag var nära att slå mig halvt död i vintras på bakfyllan. Benen var som gele men att åka puder 3 maj gör att man tänder till om man säger så! Vi sa att vi skulle straightlina allt så mycket det gick ner till liften. Det va utanför pisten och började bli ganska rejält uppkört. Brände på riktigt bra ( som om jag vore nykter och fräsch ) och hängde bak på tailen för att flyga över alla "moguls". Det brantade på rejält och jag såg inte att kullarna helt plötsligt blev dubbelt så stora..Klarade mig en bit genom att tima kullarna men tillslut gick det så fort och så stora kullar att jag träffade fel på en och voltade, voltade, voltade och voltade lite till... Blev glad över att jag inte dog typ och stack iväg en runda till i liften. Nästa åk flög jag rakt in i en gran...
Så HUR man dricker dagen innan ( varje dag ) är jäkligt viktigt för att det inte ska visa sig i backen.

Hur mycket dricker ni?
drick bara vatten när ni kommer hem så är ni fit for fight, och kanske banga tequilan fast det kan man ju iofs inte göra

Hur mycket dricker ni?
nae men vadå. de e bara å fylla en termos me vatten från göta kanal så där i mitten av augusti. sen tar du med dej drycken till resemålet. kostar inget och varierande å spännande smak beroende på vad tyskarna har ätit.:)

mmm kaddemummmmmaaaaa!!!!

Hur mycket dricker ni?
jokke_900 sa:
nae men vadå. de e bara å fylla en termos me vatten från göta kanal så där i mitten av augusti. sen tar du med dej drycken till resemålet. kostar inget och varierande å spännande smak beroende på vad tyskarna har ätit.:)

mmm kaddemummmmmaaaaa!!!!
jag har hört at gagnesfloden har en väldigt exotisk och mycket varierande smak?

Hur mycket dricker ni?
HannesK sa:
När man är ute i världen och åker skidor och snowboard, hur mycket dricker ni egentligen då? Det kan ju bara inte vara bra att dricka när man ska upp om 6 timmar igen och åka sitt års bästa puder kör. Ingenting blir positivt dagen eller dagarna efteråt.
Spritbummare: Dricker mycket och ofta :), Många även då det är puder...
Puderrävar: Dricker nästan aldrig då det är snö ute, kanske en öl på kvällen eller så. S

Dem flesta säsongare, (st.anton) dricker mer än vad dem åker, lite bra för oss som står där i stuben halv 8 i -10 och dimma och väntar på liftarna ska öppnas, inte så crowded :D

Hur mycket dricker ni?
odlander-M sa:
Micke_19 sa:
Jag dricker it så hårt, kostar rätt mycket, men alla ni behöver lite mer dryck än vad ja behöver, men jag är ganska vältränad jag tar ju 69 i bänk hehe
jag kör 69 på bänk! :D
Wattafakk? Varför stoltsera med vad ni tar i bänk när det inte ens är någon vikt att skryta med? Att sedan skriva det i en tråd på en skidcommunitys forum där det diskuteras alkoholvanor är någonting jag starkt ifrågasätter nödvändigheten i.

http://www.flashback.info/showthread.php?t=406888

Där har du en tråd vari du kan sitta och skriva upp hur mycket du tar i varenda liten övning om du vill!

Hur mycket dricker ni?
Badabing sa:
odlander-M sa:
Micke_19 sa:
Wattafakk? Varför stoltsera med vad ni tar i bänk när det inte ens är någon vikt att skryta med? Att sedan skriva det i en tråd på en skidcommunitys forum där det diskuteras alkoholvanor är någonting jag starkt ifrågasätter nödvändigheten i.

Där har du en tråd vari du kan sitta och skriva upp hur mycket du tar i varenda liten övning om du vill!
flashback, är det inte det forumet där dom typ sitter och diskuterar marijuana och hur man bygger bomber? sjuka människor...

Hur mycket dricker ni?
ekdahl sa:

hmmm en polare rökte en joppe själv och då var körd i skallen en vecka... han var helt dum i huvudet, jag tror inte att det är så bra om man åker skidor, snowbaord eller whatever man nu åker.

Hur mycket dricker ni?
redrum sa:
Badabing sa:
odlander-M sa:

flashback, är det inte det forumet där dom typ sitter och diskuterar marijuana och hur man bygger bomber? sjuka människor...
jo, hela tiden!!11!1 helt sjukt!1!11!! :O

Hur mycket dricker ni?
Roof sa:
redrum sa:
Badabing sa:

jo, hela tiden!!11!1 helt sjukt!1!11!! :O
SJUKT KUL

Hur mycket dricker ni?
eEVEZ sa:
jag har den otroliga gåvan att aldrig vara bakis
så juice, öl, sprit, vin, cider, mjölk, läsk, vatten, ICE TEA, ICE TEA, ICE TEA, ICE TEA!!!!!
Hahah jag har samma guda gåva.
Jag blir bara bakis om jag ligger å kexar kvällen innan XD

Yeah me like ICE TEA ;B

Hur mycket dricker ni?
redrum sa:
Badabing sa:
odlander-M sa:

Bland annat ja, men det finns fan nånting för alla där. Alltid en massa roliga trådar =)

Hur mycket dricker ni?
Deespin sa:
redrum sa:
Badabing sa:

Bland annat ja, men det finns fan nånting för alla där. Alltid en massa roliga trådar =)
som dom här : http://www.flashback.info/forumdisplay.php?f=176

Hur mycket dricker ni?
KruxeliduX sa:
Deespin sa:
redrum sa:
som dom här : http://www.flashback.info/forumdisplay.php?f=176
eller som http://www.flashback.info + alla underkategorier som finns under alla forumblock.

Tillbaka
Topp