hur mycket pengar?

JaroV

Ny medlem
hur mycket pengar?
Tjena!
ska till Val disere på sportlovet med några polare..
vidare till frågan : Hur mycket pengar behöver jag ungefär för en vecka?

Jag får frukost och middag på hotellet, så man kan räkna med en lunch i backen om jag inte tar med mig mackor från frukosten.. och sen så blire väll att man drar ut på kvällarna och så...!

hur mycket pengar?
ja 6000 euro till 3 liters-cristalen på foulie douce behövs ju var dag. plus ett par vanliga moet hinner man ju spruta ut.. så ska man ju till doudone senare så de går väll på en tusen euro iallafall.. men räkna med 10 000 euro om dagen då så har du råd att äta också

hur mycket pengar?
welle sa:
ja 6000 euro till 3 liters-cristalen på foulie douce behövs ju var dag. plus ett par vanliga moet hinner man ju spruta ut.. så ska man ju till doudone senare så de går väll på en tusen euro iallafall.. men räkna med 10 000 euro om dagen då så har du råd att äta också

hur mycket pengar?
100 om du snålar lite och kanske 150 med en dricka till per lunch om du äter vi backen, sen väljer du själv hur mkt du vill spendera på uteliv :)

hur mycket pengar?
welle sa:
ok deadmau5

Tillbaka
Topp