Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Hur når jag ut till svenska surfare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christiam" data-source="post: 1140846" data-attributes="member: 136280"><p>Visa kollektionen för 654.se är ett förslag.Surfzone.se är ett forum för surf av olika slag. </p><p>Vad innebär kläder för surfare? Våtdräkter och rashguards eller är det mer som Insight, Element etc? </p><p>Jag tänker främst på att de flesta märken är ”för alla” nu för tiden. Förr visste man att nån med stussy tröja åkte skate, en med Burton åkte snowboard men idag går ju kidsen som aldrig ståt på nån form av bräda runt i Volcom och Vans kläder. </p><p>Vore kul att se kollektionen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christiam, post: 1140846, member: 136280"] Visa kollektionen för 654.se är ett förslag.Surfzone.se är ett forum för surf av olika slag. Vad innebär kläder för surfare? Våtdräkter och rashguards eller är det mer som Insight, Element etc? Jag tänker främst på att de flesta märken är ”för alla” nu för tiden. Förr visste man att nån med stussy tröja åkte skate, en med Burton åkte snowboard men idag går ju kidsen som aldrig ståt på nån form av bräda runt i Volcom och Vans kläder. Vore kul att se kollektionen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Hur når jag ut till svenska surfare?
Tillbaka
Topp