Hur når jag ut till svenska surfare?

Hejsan!
Jag har nyligen startat ett nytt klädmärke för surfare! Surfing är något som bara blir vanligare och allt mer populärt även i Sverige men det är en sport där gemenskapen inte är så stor eftersom att många vill hålla sina spots hemliga (vilket jag helt förstår om man vill). Men det blir svårt för mig som surfare att nå ut till andra surfare.
Jag är helt ny i branschen och undrar nu om det är någon som har några bra tips på hur man ska gå till väga för att nå ut till den svenska surfkretsen?

Tack!

Mvh Johanna

Christiam

Aktiv medlem
Visa kollektionen för 654.se är ett förslag.Surfzone.se är ett forum för surf av olika slag.
Vad innebär kläder för surfare? Våtdräkter och rashguards eller är det mer som Insight, Element etc?
Jag tänker främst på att de flesta märken är ”för alla” nu för tiden. Förr visste man att nån med stussy tröja åkte skate, en med Burton åkte snowboard men idag går ju kidsen som aldrig ståt på nån form av bräda runt i Volcom och Vans kläder.
Vore kul att se kollektionen.

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp