Hur pass bra är min utrustning?

Tja, jag har nyss köpt en ny utrústning till kanonpris xD
Undrar bara vad det är för nivå på allt, är rätt hyfsad nu efter några säsonger och det hade varit surt att köpa fel grejor...

Bräda: k2 select. Finns rätt många modeller men min är stort sätt helvit med några stripes och k2 loggan,.

Bindningar:k2 cinch.

Boots: De absolut könaste och snyggaste nånsin helt enkelt. Salomon Self xD

Nå, några bra svar eller??

Jo det verkar väl bra. Bara en sak som jag reagera på: königa boots är inte så vanligt men om du gillar sånt så är det upp till dig. XD

Om du redan köpt det så spelar det ju ingen roll om utrustningen passar dig, eller hur? Du lär märka om den är på rätt nivå eller inte!

Om bootsen är de skönaste och snyggaste någonsin, så behöver du väl ingen som hjälper dig med bedömningen?

Och om du inte visste hur bra utrustningen var innan köpet, hur kan du då veta att priset var ett "kanonpris"?

Haha kan jag bli mer ägd? xD Okej , jag var säker ville bara ta upp det här och höra löite åsikter från såna som haft det, för jag har inte provat det än. Har du inga av grejorna så undrar jag bara hur du pallar kommentera xD

Det kanske skulle vara lättare att bedöma om du köpt rätt
om du berättade vart du åker (park, pist, offpist) ?

Jag har inga utav pryalarna du nämner, skulle nämligen aldrig ställa mig på en snowboard...

Sök i forum/recensioner eller googla det, finns många professionella recensenter som inte gör annat än att testa brädor/boots dagarna i ända... Då är det garanterat inte någon snorig fjortis som "hänger på freeride" och skriver recensioner trots att de inte har grejerna, eller kanske slänger upp en recension för en brorsas kompis har fjolårsmodellen av en viss bräda! :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp