Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Hur Railar Man??!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nalleman" data-source="post: 65153" data-attributes="member: 10597"><p>Jag började mitt liv som rejlare när jag var i åre i för en 5 dagar sedan. Det var skitkul! Mina tips. Fega inte, våga hoppa upp på rejlet med 90 grader mitt under bindningen och TRO att du ska ta dig över. Första gången kommer man nästan oundvikligt rammla av eftersom man inte vet hur man ska lägga tyngdpunkten men efter att smärtan sagt sitt ville man inte misslyckas så många gånger. Kanske bör säga att jag bara åkt plastrejl och därför inte kan beteckna mig som hardcore rejlare. Dock kan jag rekomendera det eftersom det kändes lite mjukare att falla på och sparade kanterna på skidorna. en anna bra sak var att alla 4 plastrejlen i bräcke var olika, ett kort, ett lite längre, ett litet "rainbow" och ett svängt. Vi nötte en hel dag i bräcke och klarade alla 4. </p><p></p><p>och du, blåmärken är bara snyggt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nalleman, post: 65153, member: 10597"] Jag började mitt liv som rejlare när jag var i åre i för en 5 dagar sedan. Det var skitkul! Mina tips. Fega inte, våga hoppa upp på rejlet med 90 grader mitt under bindningen och TRO att du ska ta dig över. Första gången kommer man nästan oundvikligt rammla av eftersom man inte vet hur man ska lägga tyngdpunkten men efter att smärtan sagt sitt ville man inte misslyckas så många gånger. Kanske bör säga att jag bara åkt plastrejl och därför inte kan beteckna mig som hardcore rejlare. Dock kan jag rekomendera det eftersom det kändes lite mjukare att falla på och sparade kanterna på skidorna. en anna bra sak var att alla 4 plastrejlen i bräcke var olika, ett kort, ett lite längre, ett litet "rainbow" och ett svängt. Vi nötte en hel dag i bräcke och klarade alla 4. och du, blåmärken är bara snyggt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Hur Railar Man??!
Tillbaka
Topp