Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur ska man fixa en bra pjäxa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 342751" data-attributes="member: 49358"><p>Tack för det. Så att gå på en racepjäxa som sitter alldeles supertight och bra och sen ta bort vissa delar i skalet för att modda flexet rekkomenderas inte alltså. Hur ska man mäta fotern som man sedan kan ha lite koll på vad som passar just mig. Vll jäkligt gärna köpa glisseurs kryptons om dom fortfarande finns kvar eller köpa Il Moro som kommer nästa säsong. Men tror att mina fötter kanske är lite för tjocka för att fixa dom.</p><p>Snubben som sa "fit first flex later" jobbade på surefoot i whistler och verkade veta vad han sysslade med. Han rekommenderade mig Rossignol bandit pjäxan (den gröna), eller Lange Freeride 120. Om han rekommenderade sånna pjuck, skulle jag då kunna passa i ett par dalbelo, givetvis blir det lite moddande på dom, eller blir dom för smala tro?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 342751, member: 49358"] Tack för det. Så att gå på en racepjäxa som sitter alldeles supertight och bra och sen ta bort vissa delar i skalet för att modda flexet rekkomenderas inte alltså. Hur ska man mäta fotern som man sedan kan ha lite koll på vad som passar just mig. Vll jäkligt gärna köpa glisseurs kryptons om dom fortfarande finns kvar eller köpa Il Moro som kommer nästa säsong. Men tror att mina fötter kanske är lite för tjocka för att fixa dom. Snubben som sa "fit first flex later" jobbade på surefoot i whistler och verkade veta vad han sysslade med. Han rekommenderade mig Rossignol bandit pjäxan (den gröna), eller Lange Freeride 120. Om han rekommenderade sånna pjuck, skulle jag då kunna passa i ett par dalbelo, givetvis blir det lite moddande på dom, eller blir dom för smala tro? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur ska man fixa en bra pjäxa?
Tillbaka
Topp