Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur ska man fixa en bra pjäxa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Koppelman" data-source="post: 342765" data-attributes="member: 57206"><p>När jag var i Sölden för 1 år sedan sprack mina gamla på flyget och var i snabbt behov av ett par nya så vi gick runt i några affärer och kollade och sedan köpte jag ett par Nordica Beast 10x (tror jag dom heter) storlek 27.5 för ~4000 kr. I affären när jag provade dom och den första dagen kändes det som dom satt bra men sen kändes det att jag hade fått för stora pjäxor</p><p>.Pjäxorna blir oroliga i högre farter och då jag försöker trycka på i svängarna, detta blev speciellt svårt då den dagen vi hade Offpist-tur, speciellt när det blev brantare. </p><p>Jag har skostorlek 38.</p><p></p><p></p><p>Hur ungefär förhåller sig pjäxstorlekarna till skostorlekarna?</p><p>Tänker nu köpa nya pjäxor denna säsong, Många köper juh pjäxor efter måtten på foten, har hört att man ska köpa pjäxa som är precis lika lång som sin egen fot eller ungefär en halv cm större.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Koppelman, post: 342765, member: 57206"] När jag var i Sölden för 1 år sedan sprack mina gamla på flyget och var i snabbt behov av ett par nya så vi gick runt i några affärer och kollade och sedan köpte jag ett par Nordica Beast 10x (tror jag dom heter) storlek 27.5 för ~4000 kr. I affären när jag provade dom och den första dagen kändes det som dom satt bra men sen kändes det att jag hade fått för stora pjäxor .Pjäxorna blir oroliga i högre farter och då jag försöker trycka på i svängarna, detta blev speciellt svårt då den dagen vi hade Offpist-tur, speciellt när det blev brantare. Jag har skostorlek 38. Hur ungefär förhåller sig pjäxstorlekarna till skostorlekarna? Tänker nu köpa nya pjäxor denna säsong, Många köper juh pjäxor efter måtten på foten, har hört att man ska köpa pjäxa som är precis lika lång som sin egen fot eller ungefär en halv cm större. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur ska man fixa en bra pjäxa?
Tillbaka
Topp