Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur ska man fixa en bra pjäxa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 343720" data-attributes="member: 33485"><p>Bra affärer där du kan hitta mycket, men kanske inte allt, är:</p><p>- Adams sport, mellan fysiken och saluhallarna i gbg</p><p>- Udéns sport, som också ligger i gbg</p><p>- Sportlagret, ligger på vägen mellan Borås och Gällstad (där lager 157 ligger) ca fem minuter innan du når Gällstad (från Borås) ligger det ett gammalt hus på höger sida vid en sjö. Grymt bra ställe f.ö. köpte själv mina 2 par pjux där och jag har inget att klaga på.</p><p>- Friluftsfabriken, ligger på Allégatan i Borås (sex mil öster om gbg, tar ca 10-20 min att köra), brukar inte ha så väldigt mycket hemma men kan i princip alltid ta hem det du vill ha och grymt bra personal!</p><p></p><p></p><p>EDIT: Det tar ca 20-30 min att köra sträckan Gbg-Borås, att köra på 10 min är högst illegalt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 343720, member: 33485"] Bra affärer där du kan hitta mycket, men kanske inte allt, är: - Adams sport, mellan fysiken och saluhallarna i gbg - Udéns sport, som också ligger i gbg - Sportlagret, ligger på vägen mellan Borås och Gällstad (där lager 157 ligger) ca fem minuter innan du når Gällstad (från Borås) ligger det ett gammalt hus på höger sida vid en sjö. Grymt bra ställe f.ö. köpte själv mina 2 par pjux där och jag har inget att klaga på. - Friluftsfabriken, ligger på Allégatan i Borås (sex mil öster om gbg, tar ca 10-20 min att köra), brukar inte ha så väldigt mycket hemma men kan i princip alltid ta hem det du vill ha och grymt bra personal! EDIT: Det tar ca 20-30 min att köra sträckan Gbg-Borås, att köra på 10 min är högst illegalt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur ska man fixa en bra pjäxa?
Tillbaka
Topp