Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Hur ska man landa efter man har åkt på ett hopp utan att de gör ont?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="theoh" data-source="post: 1283220" data-attributes="member: 187068"><p>Hej jag är en 14 åring som har ett problem när jag åker på många hopp, speciellt park hopp. När man väl har åkt upp på hoppet och ska flyga så flyger man så högt att när man landar får jag tvär ont i fötterna, benen och ryggen. Första gången jag åkte på ett hopp när jag var 10 landade jag på ryggen och man kan väl säga att det gjorde väldigt ont. Så snälla berätta för mig, hur gör man?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="theoh, post: 1283220, member: 187068"] Hej jag är en 14 åring som har ett problem när jag åker på många hopp, speciellt park hopp. När man väl har åkt upp på hoppet och ska flyga så flyger man så högt att när man landar får jag tvär ont i fötterna, benen och ryggen. Första gången jag åkte på ett hopp när jag var 10 landade jag på ryggen och man kan väl säga att det gjorde väldigt ont. Så snälla berätta för mig, hur gör man? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Hur ska man landa efter man har åkt på ett hopp utan att de gör ont?
Tillbaka
Topp