Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hur smala är rännorna i kittelfjäll?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TokOlof" data-source="post: 512587" data-attributes="member: 38462"><p>Det är ju lite svårt att veta vad du menar med deras smalaste rännor. Dom smalaste som är markerade på pistkartan utgår jag ifrån att du menar.</p><p></p><p>Finns dom utmärkta på pistkartan så är dom inte smalare än tre meter, dvs inga problem om du åker snowboard. Dessutom så kommer du tillbaks till liften m h a transportsträckor även om en del av dessa har tveksam lutning. (Dvs du kan bli tvungen att spänna loss den bakre foten)</p><p></p><p>Om du däremot väljer nån av alla nedfarterna som inte finns på pistkartan så kan det vara lite trängre men generellt kan jag rekomendera Kittel för brädåkare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TokOlof, post: 512587, member: 38462"] Det är ju lite svårt att veta vad du menar med deras smalaste rännor. Dom smalaste som är markerade på pistkartan utgår jag ifrån att du menar. Finns dom utmärkta på pistkartan så är dom inte smalare än tre meter, dvs inga problem om du åker snowboard. Dessutom så kommer du tillbaks till liften m h a transportsträckor även om en del av dessa har tveksam lutning. (Dvs du kan bli tvungen att spänna loss den bakre foten) Om du däremot väljer nån av alla nedfarterna som inte finns på pistkartan så kan det vara lite trängre men generellt kan jag rekomendera Kittel för brädåkare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hur smala är rännorna i kittelfjäll?
Tillbaka
Topp