Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Hur snösäkrar ni era jackor utan mudd med tumhål?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christiam" data-source="post: 1285774" data-attributes="member: 136280"><p>Har aldrig haft och kommer aldrig ha en jacka för brädåkning/skidåkning utan muddar i kardborreband.</p><p>Jag kör alltid jacka utanpå handske men det är smaksak utifrån typ av handske man gillar.</p><p>Norröna Lofoten kör jag mest med. Otroligt skön och funktionell,min favorit. </p><p>Bergans, tror den heter Senja. Helt ok men upplever som ”hård” i tyget och sämre passform. </p><p>HH är en äldre modell som jag tror utgått. </p><p>Det bästa är om du har möjlighet att klämma och känna. </p><p>Är du medlem i friluftsfrämjandet så har du rabatt på Bergans via outnorth. </p><p>Edit: råkade skicka för tidigt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christiam, post: 1285774, member: 136280"] Har aldrig haft och kommer aldrig ha en jacka för brädåkning/skidåkning utan muddar i kardborreband. Jag kör alltid jacka utanpå handske men det är smaksak utifrån typ av handske man gillar. Norröna Lofoten kör jag mest med. Otroligt skön och funktionell,min favorit. Bergans, tror den heter Senja. Helt ok men upplever som ”hård” i tyget och sämre passform. HH är en äldre modell som jag tror utgått. Det bästa är om du har möjlighet att klämma och känna. Är du medlem i friluftsfrämjandet så har du rabatt på Bergans via outnorth. Edit: råkade skicka för tidigt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Hur snösäkrar ni era jackor utan mudd med tumhål?
Tillbaka
Topp