Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hur söker man jobb?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JockeSki" data-source="post: 208417" data-attributes="member: 12644"><p>det beror ju helt på vilken sorts jobb du söker. nu är det ju så att åre är det absolut svåraste stället att få jobb på så om man inte känner nån eller har bra erfarenheter och referenser så ska man nog inte hoppas på för mycket där. men det är klart värt att ringa alla företag man kan tänka sig att jobba på, på flera olika skidorter. du kommer få väldigt många "nej tack" men du kanske får ett "ja" och det räcker ju faktiskt med ett "ja" bland 200 "nej"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JockeSki, post: 208417, member: 12644"] det beror ju helt på vilken sorts jobb du söker. nu är det ju så att åre är det absolut svåraste stället att få jobb på så om man inte känner nån eller har bra erfarenheter och referenser så ska man nog inte hoppas på för mycket där. men det är klart värt att ringa alla företag man kan tänka sig att jobba på, på flera olika skidorter. du kommer få väldigt många "nej tack" men du kanske får ett "ja" och det räcker ju faktiskt med ett "ja" bland 200 "nej" [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hur söker man jobb?
Tillbaka
Topp