Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fan sälj den idé till AF så blir du rik. (som har gett mig nollhjälp iofs)dollebro sa:man känner någon som känner någon, det är så man får jobb, inte genom ansökningar.
ok, men det gäller att fixa jobbet först, sen boendet?JockeSki sa:det beror ju helt på vilken sorts jobb du söker. nu är det ju så att åre är det absolut svåraste stället att få jobb på så om man inte känner nån eller har bra erfarenheter och referenser så ska man nog inte hoppas på för mycket där. men det är klart värt att ringa alla företag man kan tänka sig att jobba på, på flera olika skidorter. du kommer få väldigt många "nej tack" men du kanske får ett "ja" och det räcker ju faktiskt med ett "ja" bland 200 "nej"
nja, jag är ju ingen expert i ämnet men jag tror det är lättare att hitta en soffa nånstans än ett jobb. man vill ju inte binda upp sig med boende och sen stå där med skägget i brevlådan om man inte har jobb. jag skulle leta jobb först. det finns ju faktist folk som bo i husvagn under vintern i värsta fall. det kan va rätt mysigt faktiskt. boende fixar sig alltid.rezziq sa:ok, men det gäller att fixa jobbet först, sen boendet?
jo,, men jobbet då? Skall ja leta reda på nått arbetsregister? ex det som finns på www.are.cc och skica cv till alla företag? Jag har inga direkta kontakter just nu..JockeSki sa:boende fixar sig alltid.
jo,, men jobbet då? Skall ja leta reda på nått arbetsregister? ex det som finns på www.are.cc och skica cv till alla företag? Jag har inga direkta kontakter just nu..JockeSki sa:boende fixar sig alltid.