Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hur söker man jobb?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JockeSki" data-source="post: 208427" data-attributes="member: 12644"><p>regel nr1 när man söker jobb det är att om man har möjlighet (bor nära) så åker man dit och säger "hej, jag söker jobb". då är det betydligt större chans att man får jobb än att bara skicka in ett opersonligt cv. om man nu inte bor nära får man väl hitta på nått annat. t.ex. söka upp alla restauranger i sälen ( <a href="http://shorl.com/hudyvogykugri" target="_blank">http://shorl.com/hudyvogykugri</a> ) och sen ringa dom allihop.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JockeSki, post: 208427, member: 12644"] regel nr1 när man söker jobb det är att om man har möjlighet (bor nära) så åker man dit och säger "hej, jag söker jobb". då är det betydligt större chans att man får jobb än att bara skicka in ett opersonligt cv. om man nu inte bor nära får man väl hitta på nått annat. t.ex. söka upp alla restauranger i sälen ( [URL]http://shorl.com/hudyvogykugri[/URL] ) och sen ringa dom allihop. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hur söker man jobb?
Tillbaka
Topp