Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hur tar man sig billigt till Chamonix och tillbaka v.7?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="emma200" data-source="post: 97341" data-attributes="member: 43827"><p>dom flesta flyg ner till chamonix, geneve är ju charter...där transfer till cham. ingår och hotell eller lägenhet. det är bättre och köpa en paketresa ner såvida du inte har boende i chamonix. i paketresa inkl. det mesta till hyfsade priser, då kan du även välja bland olika alt. om du vill åka buss (billgare) eller flyg. liftkort fixar resebolaget osv. det är det smidigaste. kolla lion alpin. </p><p>ska du åka reguljärt...kommer du antagligen få byta...sen ska du med buss åka till chamonix...dom bussarna är ganska långsamma, tar minst 3-5 h, de ska in på alla småvägar osv. fast under vintern kanske det går direktbussar???? jag vet inte. lite häjlp hoppas´jag!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="emma200, post: 97341, member: 43827"] dom flesta flyg ner till chamonix, geneve är ju charter...där transfer till cham. ingår och hotell eller lägenhet. det är bättre och köpa en paketresa ner såvida du inte har boende i chamonix. i paketresa inkl. det mesta till hyfsade priser, då kan du även välja bland olika alt. om du vill åka buss (billgare) eller flyg. liftkort fixar resebolaget osv. det är det smidigaste. kolla lion alpin. ska du åka reguljärt...kommer du antagligen få byta...sen ska du med buss åka till chamonix...dom bussarna är ganska långsamma, tar minst 3-5 h, de ska in på alla småvägar osv. fast under vintern kanske det går direktbussar???? jag vet inte. lite häjlp hoppas´jag!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hur tar man sig billigt till Chamonix och tillbaka v.7?
Tillbaka
Topp