Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Hur Tränar du inför säsongen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gusten26" data-source="post: 1267710" data-attributes="member: 132766"><p>Bor man I Skåne och får åka skidor några veckor om året, då är i alla fal jag mer eller mindre i konstant försäsong. Samtidigt, [USER=136280]@Christiam[/USER] poäng kring att träning idag lägger grunden för att kunna leva det aktiva liv jag lever nu, också om 10 år. 100 % enig i detta och motivationsfaktor som för mig är fundamental.</p><p></p><p>Under pandemin hittade jag, vad som för mig, är världens bästa träningsredskap – kettlebells. Ett fantastiskt redskap att träna styrka och uthållighet. Det tar i princip ingen plats, men kan träna utomhus, otroligt flexibelt, enkelt att ha hemma och man slipper ta sig till något gym. Har de senaste fyra fem månaderna fokuserat på swingar och Turkish Get Ups, men kör även olika squats, one leg deadlifts, pressar och snatchar. Kör tre till fyra pass med KB, och en eller två pass löpning.</p><p></p><p>Relativt min ålder så har jag aldrig varit i bättre form än nu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gusten26, post: 1267710, member: 132766"] Bor man I Skåne och får åka skidor några veckor om året, då är i alla fal jag mer eller mindre i konstant försäsong. Samtidigt, [USER=136280]@Christiam[/USER] poäng kring att träning idag lägger grunden för att kunna leva det aktiva liv jag lever nu, också om 10 år. 100 % enig i detta och motivationsfaktor som för mig är fundamental. Under pandemin hittade jag, vad som för mig, är världens bästa träningsredskap – kettlebells. Ett fantastiskt redskap att träna styrka och uthållighet. Det tar i princip ingen plats, men kan träna utomhus, otroligt flexibelt, enkelt att ha hemma och man slipper ta sig till något gym. Har de senaste fyra fem månaderna fokuserat på swingar och Turkish Get Ups, men kör även olika squats, one leg deadlifts, pressar och snatchar. Kör tre till fyra pass med KB, och en eller två pass löpning. Relativt min ålder så har jag aldrig varit i bättre form än nu. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Hur Tränar du inför säsongen?
Tillbaka
Topp