Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Hur vågar man?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="teenagemutantninjaskier" data-source="post: 394677" data-attributes="member: 76950"><p>Jag satt en helt vanlig kväll framför min dator. Jag kände hur musiken välvde ut ur mina högtalare och jag klickade glatt in på freeride.se efter en runda jibberish. Jag kolla omkring lite, några trådar. Men ingenting var intressant! Så jag surfade snabbt och enkelt in på videoklipp-delen. Direkt hittade jag denna otroliga, maskulina, stämningsfyllda video, där mackep och pertane "jibbar fett". 3 snabba klick och den magiska filmen kunde börja. </p><p></p><p>Jag såg rusta bollen, musiken började, foten kom och jag kände mig upplyst av förväntan för att se vad detta var för något. "Do you have the time... to listen to me whine... "presentation av Marcus a.k.a mackep" About nothing and everything</p><p>All at once.. det börjar lite halft som halft med en 360 safety grab. Jag tänkte pausa och stänga av, men jag kollade vidare ett litet tag. </p><p></p><p>"I dont wanna break theese chains..."</p><p>3minuter och 23sekunder ser jag det magiska. Per står på taket, allt går i slowmotion och han tar i med armarna, böjer benen sakta, trycker ifrån, snurrar 90 grader, <strong>tar tag i foten</strong>. </p><p>"Oj herre min Gud" tänkte jag. Hur ska detta gå?</p><p></p><p>Han tar tag, han är nu längst upp i luften, och börjar sväva neråt. Mitt hjärta klappar saktare, saktare, och poff, han landar klockrent ner i snön.</p><p></p><p>Känslan kan bara beskrivas med ett enda ord: Orgasm.</p><p></p><p><strong>Hur vågar man sig på detta stunt?</strong></p><p></p><p><a href="https://www.freeride.se/video/mackep-och-pertane-jibbar-fett/" target="_blank">https://www.freeride.se/video/mackep-och-pertane-jibbar-fett/</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="teenagemutantninjaskier, post: 394677, member: 76950"] Jag satt en helt vanlig kväll framför min dator. Jag kände hur musiken välvde ut ur mina högtalare och jag klickade glatt in på freeride.se efter en runda jibberish. Jag kolla omkring lite, några trådar. Men ingenting var intressant! Så jag surfade snabbt och enkelt in på videoklipp-delen. Direkt hittade jag denna otroliga, maskulina, stämningsfyllda video, där mackep och pertane "jibbar fett". 3 snabba klick och den magiska filmen kunde börja. Jag såg rusta bollen, musiken började, foten kom och jag kände mig upplyst av förväntan för att se vad detta var för något. "Do you have the time... to listen to me whine... "presentation av Marcus a.k.a mackep" About nothing and everything All at once.. det börjar lite halft som halft med en 360 safety grab. Jag tänkte pausa och stänga av, men jag kollade vidare ett litet tag. "I dont wanna break theese chains..." 3minuter och 23sekunder ser jag det magiska. Per står på taket, allt går i slowmotion och han tar i med armarna, böjer benen sakta, trycker ifrån, snurrar 90 grader, [b]tar tag i foten[/b]. "Oj herre min Gud" tänkte jag. Hur ska detta gå? Han tar tag, han är nu längst upp i luften, och börjar sväva neråt. Mitt hjärta klappar saktare, saktare, och poff, han landar klockrent ner i snön. Känslan kan bara beskrivas med ett enda ord: Orgasm. [b]Hur vågar man sig på detta stunt?[/b] [URL]https://www.freeride.se/video/mackep-och-pertane-jibbar-fett/[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Hur vågar man?
Tillbaka
Topp