Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Husbil i alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blide" data-source="post: 556417" data-attributes="member: 35991"><p>Går i samma tankar, men vet inte exakt när det blir... Får se när jag har tid i vinter.</p><p>Vad jag däremot funderar på är vart man skall sticka. Väldigt sugen på Engelberg så dit blir det nog en sväng... </p><p>Men är ute efter system där det går att göra bra turer utan att åka lift, möjligtvis att man kan köpa en engångsbiljett på morgonen eller fjäska lite med dom som står där, men vill komma undan utan att köpa liftkort de dagar jag skall tura.</p><p></p><p>Förslag?</p><p></p><p>Skall ni bo på camping eller köra elverk? </p><p>Vet inte exakt hur reglerna är, men har för mig att man inte får ställa en husbil hur som helst i övriga europa, men antar att det värsta som händer är böter...</p><p>Enda problemet med liftparkeringen är att det inte finns någon dusch, får väl dra med en camping dusch och göra det snabbt haha.</p><p>Skall bli gott att bumma lite på riktigt även om det bara blir 2-4 veckor, har ju bara levt lyxliv i jämförelse på mina säsonger.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blide, post: 556417, member: 35991"] Går i samma tankar, men vet inte exakt när det blir... Får se när jag har tid i vinter. Vad jag däremot funderar på är vart man skall sticka. Väldigt sugen på Engelberg så dit blir det nog en sväng... Men är ute efter system där det går att göra bra turer utan att åka lift, möjligtvis att man kan köpa en engångsbiljett på morgonen eller fjäska lite med dom som står där, men vill komma undan utan att köpa liftkort de dagar jag skall tura. Förslag? Skall ni bo på camping eller köra elverk? Vet inte exakt hur reglerna är, men har för mig att man inte får ställa en husbil hur som helst i övriga europa, men antar att det värsta som händer är böter... Enda problemet med liftparkeringen är att det inte finns någon dusch, får väl dra med en camping dusch och göra det snabbt haha. Skall bli gott att bumma lite på riktigt även om det bara blir 2-4 veckor, har ju bara levt lyxliv i jämförelse på mina säsonger. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Husbil i alperna
Tillbaka
Topp