Husvagn?

• Trådstartare Trådstartare JCM
  • Start datum Start datum

JCM

Ny medlem
Husvagn?
Har en Kabe 535 från tidigt åttital på lut för 10 lakan. Är inte det dyrt? El Perro är i aktion och dealar ner det hele, men ärligt talat borde man väl max sträcka sig till sextusen. Tror inte det är boogievagn.

Är det någon på detta kunskapsdrypande forum som ÄR medlem i CC (Caravan Club)?

White Trash rules - och f ö anser jag att ChamoX är alpernas största rövhål.

Husvagn?
Just nu står den bakom Extrems skidpressar i KUK-Åre. Och enligt utsago är det svårt att flytta på pressarna. Undertecknad och El Perro hävdar ju iofs med bestämdhet att fyra ton inte är nåt för en karl - de är de första tietusenen som är kruxet. Förmodligen kommer den att stå utanför Werséns nästa lörda. Lägger du oxå en tusing Morten?

F ö anser jag att ChamoX är ett bollhav för kids och bör brandskattas.

Husvagn?
Consider it at deal.

Om vi tar ut medlemsavgift så kan vi ha en privat (och laglig) korvbar framåt småtimmarna.
Korv med dopp?
Jag tar med titan-köket och stora kastrullen!

(för övrigt anser jag att ChamoX måste brännas)

Husvagn?
Jag tycker det låter hyvens, övriga tomtar står för spånken. Misstänker att det blir 96%-ig labbdojja till körven - å de e ju så jevvla gött. Spöket LABAN kanske gör en revival.

Å för övrigt anser jag att alla de som åker till ChamoX är pedofiler/flackåkare!

Husvagn?
Ärkezigenaren och husvagnsdealaren El Perro är tebaks i Åre för att nu fixa ett schysst pris på kärran.En fråga barra har vår vän Niklas kollat med Åre AB eller Event om det är OK att ställa skiten på Torget? Annars kan vi ju barra skita i allt o bli arresterade - precis som vanligt. Var förresten precis i Hemsedal - utan trubbel me polisen - dom börjar bli softa. Jag har för övrigt bjudit in Brad Pitt o Leiffi till husvagns fyllan + lite bare knuckle fighting.

Tillbaka
Topp