Listor med musik i Skidfilmer

bosseL

Ny medlem
är det någon som vet vad låten 22min o 50sek in i Future Proof heter? ungefär då när jules reymond börjar åka. det låter typ som någon visslar i början på den.

Senast ändrad:
M

maxhallgren

Guest
Någon som vet vad låten i ATA:s film Beyond the Bunny Hill heter, när Matt Walker åker?

G_johannesson

Ny medlem
Ingen som har låtlistan till white safari??
vill inte ha dumma svar som :
Den rullar i eftertexten..
NO shit ! om jag hade haft möjjlighet att se den så hade jag väll inte frågat om låtlista ffs!
aja
1 sak till..
4th streets trailer låt ...va heter den`?
Bra tråd btw

JtoB

Aktiv medlem
någon som vet va låten heter i long story short när dom är i japan? den där lugna låten:P?

JtoB

Aktiv medlem
tackar:D men när ja ändå håller på kan nån låten som kommer i slutet när man bland annat får se jon olssons kangaroo?

porky

Ny medlem
mHallgren sa:
Någon som vet vad låten i ATA:s film Beyond the Bunny Hill heter, när Matt Walker åker?
det står i slutet men det är RJD2 men ja kommer inte ihåg just vad låten heter var så länge sen har nog raderat den men som sagt nån låt från RJD2

A

AlexanderJohansson

Guest
Vad heter låten i extramatrialet med wester och strand när dom kör rails brevid varan i Absence filmen?

eHolmberg

Medlem
säger bara big upps till alla som fixat detta =)

men det är två saker jag vill veta

1. i level 1 andra bidrag i vast avards (japan ??? elller va den heter) så när dom flippar å shiit i bc hoppet så äre en skit najs låt som går typ "you come around you come around you come around" hela tiden skulle gärna villja veta vad den heter

Hittade den trodde det va två låtar för den ändras typ i mitten men den heter "what the snowman learnd about love" och det är stars som gjort den =)

2. låtarna i "mind the gap" har bara sett filmen en gång och har den inte men jag vet att alla står när dom spelas så om nån skulle vilja nörda lite och ta reda på va dom heter skulle det juh va najjs =)

svara gärna i gb eller här =)

Senast ändrad:

Apolainen

Ny medlem
Nån som har låtlista från beyond the bunny hills? Kollade filmen på nätet så man ser inte va det står i eftertexterna. Vill helst veta låten när junior martinez kör (23.29)

Topp