Hei!
Jeg har bestilt to av t-skjortene, jeg er 180 cm og veier 75kg. Jeg valgte m i begge t-skjortene og de sitter sinnsykt bra. Det er slim fit t-skjorter og ikke sånne veldig vide som de brukte mye på 80-tallet.
Jeg er og godt fornøyd med bestillingen, det tok kort tid.
Stå på